fbpx
לרכישה 0

שואב רובוטי שאינו זקוק לכם

כאשר רוכשים שואב אבק רובוטי, המטרה העיקרית היא שהרובוט יצליח לבצע את כל פעולת הניקיון בלי שיזדקק לכם, בין אם זה שתעברו אחריו על מנת לוודא שאכן ביצע את הניקיון כראוי ואם זה שלא יתקע במהלך עבודת הניקיון כי מיכל האיסוף אשפה שלו מלא עד אפס מקום. ובכן, קיים שואב רובוטי שלא רק שעונה על כל הפונקציות הללו, הוא מעניק הרבה יותר. על מנת להפעיל את שואב האבק של ניטו כלל לא תצטרכו להיות בבית. עם השואב של ניטו תוכלו להשיג ניקיון מלא בפעולה אחת ובעזרת טכנולוגיה חדשה ומתקדמת תוכלו להפעיל אותו ולכוון אותו מכל מקום שתהיו. עובדה זו עולה על כל שאר שואבי האבק הרובוטיים המתחרים כיוון שעם ניטו תוכלו להשאיר את כל חלונות הבית פתוחים לרווחה במשך כל היום ועדין לחזור אל בית נקי ללא אבק.

אפליקציה המאפשרת שליטה מרחוק

תארו לכם שיצאתם מהבית בבוקר ושכחתם להפעיל את הרובוט שואב אבק. בדיוק כאן ניטו בא לעזרתכם. על ידי האפליקציה המיוחדת שתוכננה עבור ניטו בלבד, תוכלו לגרום לשואב בקלות להתחיל בעבודת הניקיון וכמובן לחזור את בית נקי מלכלוך ואבק ופשוט לנוח. אלו המאפיינים השונים שמעניקה האפליקציה של ניטו.

שליטה מרחוק תוכלו להפעיל את ניטו בקלות מכל מקום שתהיו על ידי חיבור לרשת אלחוטית
סטטוס ניקיון תוכלו לדעת מהו מצב הניקיון בכל שלב כך שתדעו בדיוק מתי לשוב הביתה
הפעלה פשוטה האפליקציה היא ידידותית למשתמש ופועלת באמצעות חיצים המורים לניטו היכן לנקות
קביעת לו"ז תוכלו לייצר מכל מקום בו תהיו לוח זמנים קבוע אשר יורה לניטו מתי והיכן לנקות
הכוונה תוכלו בקלות לכוון את ניטו לשוב ולטעון את עצמו כך שיוכל לנקות מיד למחרת

המון בתים כיום מחזיקים בשואב אבק רובוטי המחליף את שואב האבק הרגיל אליו אנחנו רגילים שנים ויודעים בדיוק עד כמה הוא מעייף. המטרה של ניטו הוא להעניק לכם שקט נפשי וחופש מלכלוך הנמצא על הרצפה. ניטו מתוכנן כך שאת כל תהליך הניקיון מתחילתו ועד סופו הוא מבצע לבד, אינו נתקע ואינו מאבד סוללה במהלך פעולת ניקיון בודדת.

ייחודו של ניטו

לסיכום, מה שהופך את השואב של ניטו להיות כל כך מוצלח ומיוחד הוא לא רק מאפיין אחד. ניטו יוצר כך שיענה על מאפיינים ופונקציות ששואבי אבק רובוטיים מתחרים אינם יכולים לספק כמו היכולת להגיע לכל החלקים השונים בבית ללא יוצא מן הכלל, מיכל איסוף שאינו מתמלא בתהליך ניקיון בודד, יכולת תכנון של תהליך נכון של ניקיון, הטענה עצמאית וכמובן, האפליקציה שמאפשרת את הפעלתו מרחוק בקלות. כל המאפיינים הללו שבעצם התחילו בעיצובו השונה של שואב האבק מבית ניטו, הם אלו שהפכו אותו לשואב האבק החזק והמתקדם ביותר שקיים. תנו לניטו צ'אנס ולא תוכלו לחזור אחורה.