fbpx
לרכישה 0

שואב אבק של העידן המודרני

ככל שהטכנולוגיה מתקדמת בכל הענפים והתעשיות, כך גם התעשייה האחראית לייצור של שואבי אבק רובוטיים ומוצרים נוספים המסייעים לנו בעבודות הבית השונות. המטרה העיקרית של שואב אבק רובוטי היא לנקות את המשטחים השונים של הבית באופן עצמאי לחלוטין. שואב רובוטי איכותי ומתקדם הוא היחיד שיכול לנקות את הבית לבדו וכמובן לעשות זאת בצורה מדויקת. אין ממש תועלת ברובוט שמסוגל לנקות בעצמו אך איכות הניקיון והתוצאה היא אינה מספקת. ובכן, שואב האבק הרובוטי מבית ניטו הוא השואב המתקדם והמוצלח ביותר מבין כל מתחריו. שואב רובוטי אמור להוריד מאתנו את מטלת הניקיון של כל סוגי המשטחים השונים בבית, אין זה משנה אם זה השטיח, משטח העשוי מפרקט או רצפת שיש. על שואב אבק רובוטי להבדיל בין כל סוגי המשטחים ולנקות בהתאם. לניטו ישם מאפיינים שמאפשרים לו להעניק עבודת ניקיון מושלמת ובשורות הבאות אפרט על הקריטריונים החשובים ביותר שצריך לבדוק טרם רוכשים שואב אבק רובוטי חדש.

מה הופך את ניטו למוביל בענף

רובוט שואב אבק מבית ניטו הוא בעל מאפיינים ייחודיים המעניקים איכות ניקיון חדשנית המשאירה את כל משטחי הבית או המשרד נקיים ללא רבב.

table-neato

טכנולוגיה מתקדמת ומנצחת

טכנולוגיית ה- Corner Clever בה מעוצב שואב האבק של ניטו, היא זו שגרמה למהפכה בשואבי אבק רובוטיים. העיצוב של ניטו הוא גדול ופונקציונלי המאפשר להתקין בתוכו מכל שאיבה גדול יותר המכיל פילטר אנטי-אלרגני, מברשת גדולה וארוכה שאינה מפספסת אף חלק ממשטחי הבית השונים, סוללה חזקה שמחזיקה מעמד זמן רב ואם זה לא מספיק, לניטו ישנה אפליקציה שמאפשרת לשלוט בו מכל מקום בו אתם נמצאים באמצעות מכשיר הסמרטפון שלכם. תוכלו להפעיל את ניטו טרם אתם שבים הביתה מיום העבודה ולהיכנס אל בית עם רצפה נקייה. ניטו לא לחינם זוכה בתואר שואב האבק הרובוטי החכם והמתקדם ביותר. לראשונה קיים רובוט המכיל את כל הקריטריונים להם זקוק שואב אבק. סוף סוף ניתן להשיג את המטרה שהיא ניקיון הרצפה ללא שיתוף פעולה מצדנו.