fbpx
לרכישה 0

רוצים לנוח? קחו לכם שואבי אבק רובוטיים!

שואב רובוטי

שואב רובוטי

ניקיון וסדר הם היסודות של בית מגורים או מקום עבודה, ככל שיש יותר סדר וניקיון כך אנחנו נהנה יותר להיות במקום. לעומת זאת משימת הניקיון היא משימה שכמעט אף אחד לא אוהב לבצע, למען האמת כולנו מחפשים תירוצים על מנת להימנע ממשימה זו, חלקנו יביאו עוזרת בית,אחרים יאצילו את המטלות לבני הבית ויש לא מעט שפשוט ידלגו על הניקיון. לא פלא שמרגע שיצאו לאוויר העולם שואבי אבק רובוטיים כבשו בסערה כל בית, הרי לא צריך לעשות כלום חוץ מללחוץ על מקש ההפעלה ולתת לשואב הרובוטי לבצע את המשימה שלשמה הוא נוצר, לנקות!, יותר מכך בדגמים מסוימים של שואבי אבק רובוטיים כלל לא תצטרכו ללחוץ על מקש הרי שיש אפליקציה למכשיר הסלולרי שלכם שאיתה תפעילו ותבקרו את פעולת השואב. השאלה האמיתית היא לא "האם לקנות שואב אבק רובוטי" אלא מבין אילו שואבי אבק רובוטיים נבחר?

ככה תבחרו שואבי אבק רובוטיים

כמו שאמרנו השואה הרובוטי שינה לנו את תפיסת הניקיון. יש לא מעט סוגים ומותגים של שואבי אבק רובוטיים והשאלה היא במי נבחר? על מנת שנבחר נכון עלינו לענות לעצמנו על כמה שאלות:

  • גודל השטח לניקוי
    השטח המיועד לניקוי וגודלו ישפיעו על בחירת השואב, ככל שהשטח יהיה גדול יותר אנחנו נרצה שלשואב יהיה זמן עבודה ארוך יותר ולכן עלינו לבדוק מה זמן העבודה המרבי של השואב. יחד עם זאת שואבי אבק רובוטיים חכמים יודעים לעצור את פעולת השאיבה כאשר הסוללה נגמרת, ניגשים אל עמדת הטעינה ולאחר שהם נטענים מחדש ממשיכים מהנקודה בה הם הפסיקו.
  • מהמורות ומכשולים
    הכי מרגיז זה למצוא את השואב תקוע לאחר מאבק עם גרב או צעצוע, לעיתים השואב ייכנס לפינה שקשה לו לצאת ממנה והוא פשוט יישאר שם עד שיחלצו אותו. אבל שואבי אבק רובוטיים חכמים כדוגמת ניטו בעלי מערכת לייזר למיפוי השטח, בזכות מערכת חכמה זו השואב לא יכנס למקום שלא יוכל לצאת ממנו ואף לא יתקל בעצמים שיפריעו לו לבצע את משימת השאיבה בצורה איכותית ומושלמת.
  • רעש
    מתי אתם מתכוונים להפעיל את השואב? בבוקר, בערב? כאשר אתם ישנים? חשוב לדעת כי שואב בעל עוצמה יוצר רעש, ואם אתם תתכננו את זמני ההפעלה רעש לא יפריע לכם.
  • נוחות הפעלה
    תנסו להיזכר כמה מכשירים משוכללים יש לכם ועד כמה באמת אתןם יודעים או משתמשים בכל התכונות שלהם? כאשר אתם בוחרים בשואב רובוטי הקפידו שנוחות ההפעלה תהיה מקסימלית, בלי הרבה סיבוכים.
  • טיפול ותחזוקה
    התחזוקה של מרבית השואבים אינה מורכבת מידי אך צריך לקחת בחשבון ששואבי אבק צריכים תחזוקה שוטפת כגון ניקוי מיכל האיסוף, ניקוי המברשות משערות שנתפסו אך יחד עם זאת יש שואבי אבק שהתחזוקה שלהם קלה יותר מאחרים וככל שיהיה לכם קל יותר לתחזק כך תיהנו יותר מהשואב שלכם.

אז מי השואב הטוב ביותר?

אין דעה נחרצת לגבי השואב הטוב ביותר מכיוון שתמיד ייצא שואב חדש, מתקדם יותר ומשוכלל יותר. עליכם לבדוק שואבי אבק רובוטיים מבחינת הנקודות שהוזכרו לעיל, ואם תבחרו נכון תוכלו ליהנות מבית נקי ללא רבב שהתחזוקה שלו נוחה וקלה.