fbpx
לרכישה 0

העיצוב שמעניק תוצאה מקסימלית

מה בעצם מגדיר עיצוב והופך אותו למוצלח? בעולם עיצוב ידוע שמה שהופך מוצר להצלחה היא התשובה לשאלה החשובה ביותר, האם המוצר מצליח לשרת את הפונקציה שעבורה תוכנן בזכות העיצוב שלו. אם התכנון העיצובי של המוצר מעניק לו מאפיינים ותכונות המעצימות את הפונקציות השונות שלו, הוא נחשב להצלחה. זאת בדיוק הסיבה ששואב האבק הרובוטי של ניטו הפך להצלחה מסחררת ונמצא בטופ הרשימה של כל שואבי האבק הרובוטיים הקיימים בשוק. בשורות הבאות אפרט בדיוק איך הצורה העיצובית של השואב של ניטו גורמת לו לעשות עבודה יוצאת דופן המעניקה ניקיון ברמה אחרת לחלוטין ממה שהיינו רגילים אליה עד היום. ממש אפשר לומר שהרובוט השואב של ניטו מעניק תוצאה מושלמת במינימום תחזוקה שוטפת, ביעילות, ביסודיות ובזמן הקצר ביותר.

צורת השואב שמשנה את התמונה

שואב האבק הרובוטי של ניטו מעוצב בצורת האות האנגלית D ומיד תבינו מדוע בחירת שואב אבק רובוטי צריכה להיות מושפעת מהצורה בה מעוצב המכשיר. אם כך, באיזה אופן צורת ה -D של ניטו תורמת לתוצאת הניקיון הטובה ביותר?

  • חזית ישרה – ניטו מעוצב עם חזית ישרה מה שמאפשר לו להכיל בתוכו מברשת גדולה יותר משואבי אבק עגולים. כיוון שהמברשת גדולה יותר, ניטו מסוגל להגיע להגיע לכל חלקי הבית. אורך המברשת שלו, גדול בכ- 50 אחוז מהמברשות המותקנות בשואבים המתחרים.
  • מברשת צד – בתוך שואב האבק של ניטו מותקנת מברשת צד, ובגלל צורת ה -D של המוצר, השואב מסוגל להיצמד לכל פינות הבית ולהגיע עד כ-10 מ"מ מהקיר בניגוד לשואבי האבק המתחרים המפסידים קרוב ל-20 ס"מ לאורך קירות הבית והפנלים.
  • מיכל גדול – צורת ה -D של השואב מגדילה אותו ובכך מאפשרת התקנה של מיכל איסוף גדול יותר משל המתחרים המגיע עם פילטר כפול בגדלו.
  • נמוך – הפרופיל של שואב האבק של ניטו נמוך יותר משואבי האבק הרובוטיים האחרים, מה שמאפשר לו להיכנס מתחת למיטות, ספות נמוכות ורהיטים נוספים בקלות.

טכנולוגיית הפינה החכמה

העיצוב של שואב האבק של ניטו בצורת האות D נקראת טכנולוגית ה-Corner Clever. טכנולוגיה זו פותחה במיוחד על מנת להגיע לחלקים המלוכלכים בבית שבדרך כלל אין ביכולת שואב האבק הרובוטי להגיע אליהם ולאחר שהוא מנקה, צריך להשלים את העבודה בעצמנו ולנקות את מה שנותר בפינות החדר. עם השואב של ניטו, בעיה הזו אינה קיימת כלל ואין שום אזור שיזדקק לחיזוק או לניקיון נוסף. לסיכום, מוצר איכותי בפירוש מתחיל בעיצוב. צורת ה -D מאפשרת לנו לנוח בראש שקט כי אנחנו יודעים שהרצפה תהיה נקייה לחלוטין כאשר ניטו יסיים לעבור עליה. הרי זו המטרה העיקרית של שואב אבק רובוטי, לנקות את הבית בצורה מדויקת ללא העזרה שלנו וזו בדיוק החוויה ששואב האבק הרובוטי של ניטו מסוגל להעניק, הוא ינקה כל חדר וחדר בבית או במשרד בצורה מושלמת.