fbpx
לרכישה 0

עושים סוף לאבק!

אם אתם נוהגים להשאיר את הבית שלכם עם חלונות פתוחים וכאשר אתם חוזרים הרצפה מלאה באבק, כנראה שאתם עסוקים כל יום בשאיבת אבק. האלטרנטיבה להרבה אנשים היא להשאיר את החלונות סגורים במשך כל היום והתוצאה שחוזרים הביתה היא בית לא מאוורר שיכול לייצר ריח לא נעים, לכן בשורות הבאות אספר לכם על אלטרנטיבה שאולי לא לקחתם בחשבון. באמצעות אלטרנטיבה מוצלחת זו תוכלו להשאיר את חלונות הבית או הדירה פתוחים במשל כל היום ולחזור אל בית נקי מאבק. ישנו שואב אבק רובוטי אחד שתוכלו להפעיל מכל מקום. בנוסף מותקנת בתוכו מערכת שאיבה שיוצרה בטכנולוגיה חדשה ומתקדמת המאפשרת לו להתמודד עם כל סוגי הלכלוך ואבק שנדבק לרצפה. שואב האבק הרובוטי מבית ניטו הוא השואב החזק ביותר הודות למאפייניו הרבים ובייחוד הודות למערכת השאיבה המשוכללת שלו שמנצחת את הלכלוך בקלות.

יכולת שאיבה מתקדמת המשיגה את מתחריה

מסתבר שלשואב האבק של ניטו יכולת יניקה ושאיבה הגדולה פי חמש משואבי האבק הרובוטיים המתחרים. בעוד שואבי האבק השונים שואבים את הרצפה בצורה אחידה, ניטו הוא רובוט לניקוי רצפה היודע להבדיל בין סוגים שונים של משטחים ולהעצים ולהפחית את עצמת השאיבה במקומות השונים. עצמת השאיבה של ניטו נקבעת על ידי מערכת CFM שהיא מערכת חשובה ביותר כאשר אנחנו בוחרים שואב אבק. מערכת ה CFM אחראית לכמה דברים חשובים ביותר.

  • מערכת ה CFM מודדת את כמות האוויר המוחלפת במערכת שאיבת האבק המרכזית.
  • מערכת ה CFM מייצרת תנועת אוויר חשובה המגדילה את הקיבולת לאבק ולכלוך.
  • מערכת ה CFM יוצרת סחרור של זרימת אוויר החיונית לניקוי יעיל וסירקולציה טובה של אבק בצנרת.

בזכות המערכת החשובה והמתקדמת הזו, רק שואב האבק הרובוטי של ניטו מסוגל לשאוב הכל ולכן מאוד מתאים לבתים המחזיקים בעלי חיים ומתמודדים עם כמות עצומה של שערות על הרצפה. בנוסף, השואב של ניטו כל כך חזק שמסוגל לשאוב אבק שממש נדבק לרצפה ולהשאיר את המשטח חלק. האבק נשאב היישר אל אחד משלושה פילטרים אנטי-אלרגניים המונעים ממנו להשתחרר אל חלל הבית כמו שלעתים קורה עם שואבי אבק רגילים. מה שמאפיין את ניטו היא העובדה שניתן לכוון את השואב של ניטו להפעלה יומיומית ולשכוח ממנו. השואב של ניטו ידע להפעיל את עצמו על פי לוח זמנים ספציפי ויעבור בכל חלקי הדירה עד שיגיע להשלמת הניקיון בכל חלק וחלק בבית.

השואב שישנה את חייכם

בנוסף ליכולת השאיבה העצמתית שלו, ניטו הוא שואב האבק הרובוטי היחיד שמותקנת בו אפליקציה לטלפון הסלולרי דרכה ניתן לשלוט ולהפעיל את שואב האבק מכל מקום שתהיו על ידי חיבור לרשת אלחוטית. תוכלו באמצעות האפליקציה שמאוד ידידותית למשתמש להפעיל את שואב האבק של ניטו מספר שעות לפני שתחזרו הביתה, והחזרה תהיה אל בית נקי ללא אבק או כל לכלוך אחר על גבי כל המשטחים השונים ברחבי הבית.