fbpx
לרכישה 0

עוזר צמוד לשירותכם

שואב אבק רובוטי הוא אחד המוצרים המתקדמים בתחום שואבי האבק בשנים האחרונות. מדובר במכשיר פלא, המסייע לכם להתמודד עם מטלת שאיבת האבק היומיומית, באיכות וביסודיות. לרובנו אין די כוח להתמודד עם שאיבת האבק היומיומית. האבק נמצא בכל פינה בבית, וכמעט לא ניתן להיפטר ממנו לחלוטין. שואב רובוטי הוא העוזר הצמוד שלכם בהתמודדות עם האבק- הוא שואב כל פינה, מוריד מכם את הצורך בניקיון מדי יום והכי חשוב- פועל באופן עצמאי!

רכישת שואב אבק רובוטי עושה את החיים לפשוטים וקלים- אינכם צריכים לשרוף זמן על שאיבת אבק. אתם יכולים להתרווח בנחת, לקרוא ספר או לעסוק בשאר העיסוקים שלכם מבלי לקום מהכיסא.

מה כל כך מיוחד בו?

שואב אבק רובוטי הוא מכשיר קטן למדי, אך מפליא ביכולותיו. לשואב האבק הייחודי יש קרן לייזר המאפשרת לו לאמוד את המרחקים בין קיר לקיר וכך הוא נמנע מלהתנגש בחפצים או בקירות. מנגנון ייחודי זה נקרא "קיר ווירטואלי", והוא מאפשר לשואב לסרוק את החדר לפני תחילת הפעילות, ולהתמצא במרחב. בנוסף, השואב פועל באופן עצמאי לחלוטין, ניתן לקבוע לשואב שעת התחלה ושעת סיום בהם יפעל מדי יום, גם כאשר אינכם נמצאים בבית. אם אתם מעוניינים שהשואב ישאב חדרים מסוימים – גם את זה ניתן לקבוע מראש, ולתכנת את השואב בהתאם להעדפתכם.

זאת ועוד, השואב הרובוטי לא רק חוסך בזמן, אלא גם בהוצאות החשמל. לאחר סיום השאיבה, אין צורך לחבר אותו לשקע חשמלי, השואב יחזור לבסיס הטעינה ויטעין את עצמו מחדש.

עבודת פרך- לא אצלנו!

אם עדיין לא עשיתם זאת – זה הזמן להשליך את שואב האבק הישן והכבד ולפנות מקום בארון לשואב הרובוטי. אנו יכולים להיעזר ברובוט שואב האבק ולגרום לביתנו להיות נקי באופן קבוע. אין צורך לעבוד בפרך, או להזמין עוזרת בית בתשלום למטלת שאיבת האבק – שואב אבק רובוטי יעשה עבורנו את העבודה, בנוחות, בקלות והכי חשוב- ביסודיות.

חשוב לציין כי שימוש ברובוט שואב לא מהווה תחליף לשטיפת הרצפה, אך בזכות שאיבה יסודית מתקבלת הרגשה של ניקיון תמידי.