fbpx
לרכישה 0

ניקיון חכם בבית נקי – איך להשתמש בחוכמה בשואב האבק הרובוטי

העולם המודרני מספק לנו שלל אביזרים ומכשירים חכמים – טלפון חכם, טלוויזיה חכמה, בית חכם וגם ניקיון חכם. כמו שאר האביזרים החכמים שנוצרו כדי להקל על חיינו ועל אורח החיים הקדחתני שלנו, גם הניקיון החכם נוצר בשבילנו. למה ניקיון חכם? כי כשיש לנו רובוט שהוא גם שואב, גם מנקה, גם חכם וגם ניטו, אז הניקיון שלנו הוא לא רק חכם – הוא גאון! 

אנחנו באמת לא צריכים לטרוח הרבה. שואב אבק רובוטי שומר לנו על רצפה נקיה ומבריקה כל יום. הוא שואב מהרצפה הכול – אבק, פירורי מזון, לכלוך וגם את השערות של חיות המחמד. הוא מכין לנו את הרצפה לשטיפה השבועית וגם אם לא מזדמן לנו לשטוף בשבוע מסוים, לא נורא – הרצפה שלנו עדיין תישאר מבריקה, חלקה ונקייה.

אז איך נפעיל את השואב הרובוטי החכם בחוכמה ואיך נשמור על רמת ניקיון גבוהה בבית? בואו נבדוק.

המומחה בניקיון

שואב האבק הרובוטי שלנו הוא מומחה גדול בניקיון. הוא כל כך עדין ושקט שאנחנו כמעט לא מרגישים אותו כשהוא עובר בין החדרים. נוכל לתכנת אותו לעבודה בשעות מסוימות ביום – בהתאם לנוחות ולצרכים שלנו – ונוכל לחלופין להפעיל אותו בשעות אקראיות כשזה נוח לנו. נוכל להגדיר לו תוכנית ניקיון באיזור מוגדר ונוכל לחלופין להגדיר לו תוכנית ניקיון של כמה חדרים יחד. לחיצה על כפתור והופ – הוא יוצא לדרך. הוא עובר בין החדרים, נצמד אל הקירות, נצמד אל הפינות בשלמות מפתיעה, בשקט בשקט ובחריצות גדולה. באמצעות קרן הלייזר שלו הוא סורק את החדר ומתווה לעצמו מסלול לניקוי אופטימלי. אם באמצע העבודה יש צורך בטעינה שואב ניטו שלנו ינווט את דרכו אל עמדת הטעינה וישוב לאחר הטעינה לאותה נקודה שבה עצר. אנחנו יכולים להיכנס בנחת אל חדר העבודה ולהתחיל את יום העבודה בראש שקט. יש מי שדואג לניקיון הבית. 

ריצוף קרמיקה או פרקט

לא משנה איזה סוג ריצוף יש לנו בבית – אריחי קרמיקה, שיש או פרקט. מדובר בשואב אבק רובוטי חזק אך עדין ביותר. הוא כל כך עדין עד שאין כל סיכוי שאריחי השיש או הקרמיקה יפגעו או יישרטו או שחלקים מהפרקט שלנו ישברו כתוצאה מעבודת הרובוט גם לאורך שנים. עבודת השאיבה העדינה אך היסודית ויכולת השאיבה החזקה של כל לכלוך מכל סוג שהוא מבטיחות לנו ראש שקט. אנחנו יודעים שהאריחים היפים שלנו בטוחים תחת מגע ידו העדינה של הרובוט. 

ומה אומרים המומחים?

מקצועני הניקיון מרימים אגודל גבוה למעלה בכל פעם שהם נשאלים על שואב האבק הרובוטי המופלא הזה ועל איכויות הניקוי שלו. בניקיון אחר – חברת ניקיון מקצועית מבינים את הפוטנציאל הניקיון של השואב וממליצים עליו, ואין זה משנה מהי רמת הקושי. שואב האבק הרובוטי עושה את העבודה כמו מקצוען אמיתי. 

ניקיון מושלם ובית נקי

הבנו כבר שאין תחליף לשואב האבק הרובוטי בשמירה על בית נקי יום־יום וכבסיס לניקוי יסודי יותר המשלב מים וחומרי ניקוי. הודות לשואב האבק הרובוטי ניקיון הבית הוא פשוט ואף מהנה. אנחנו לעולם כבר לא נתלונן על יום הניקיון השבועי כי כבר אין יום כזה. בזכות השואב הרובוטי כל יום הוא יום ניקיון, ובכל יום הניקיון מושלם והבית נקי. תמיד.