fbpx
לרכישה 0

ניקוי שטיחים איכותי עם שואב אבק רובוטי

מבין כל הטכנולוגיות שהומצאו או שודרגו ללא ספק הגאוני מכולם הוא שואב אבק רובוטי. הרבה מעבר לעובדה שהשואב מבצע את כל הפעולות שלו בעצמאות מלאה הוא מעין עוזר אישי בבית. השואב הרובוטי נכנס לתודעה שלנו ולחיינו בבת אחת. ברגע שהתברר כי אנחנו פנויים מהמטלה המייגעת של שאיבת אבק החיים שלנו הפכו לקלים ונוחים יותר. אחד הדברים שנפתרו בעזרת שואב אבק רובוטי הוא נושא השטיחים. יש מגוון גדול של שטיחים, חלקם עם סיבים קצרים, אחרים עם סיבים ארוכים. יש סינטטיים ויש ארוגים, כל סוגי השטיחים למיניהם מיד היו בעייתיים לניקוי מהסיבה ששטיח שונה מהרצפה והשאיבה שלו חייבת להיות יסודית. אם יש לכם חיות בבית בטוח אתם מבינים למה הכוונה.

סוגים שונים של שואבים לשימושים מגוונים

יש מגוון של רובוטים שואבי אבק כאש ההבדלים ביניהם באים לידי ביטוי במצבי הניקוי, עוצמות השאיבה, זמני שאיבה,קיבול מיכל אשפה ועוד. חשוב להגדיר היטב את הצורך והיעוד על מנת שתוכלו לבחור שואב אבק רובוטי שיתאים לכם ביותר. לשואבי אבק רובוטיים של ניטו יש יכולת מיפוי וניווט מבוססי לייזר בטכנולוגיה מהפכנית. המערכת מאפשרת לשואב לעבור בצורה שיטתית מחדר לחדר ובכך לנקות את כל הבית בצורה יסודית. יש גם חשיבות רבה לצורה בה מעוצב שואב אבק רובוטי, לשואבים של ניטו יש צורה ייחודית כדוגמת האות D, היתרום בעיצוב זה הוא שהמברשת הראשית נמצאת בקדמת השואב וארוכה יותר משאר, בנוסף העיצוב מאפשר הגעה לכל פינה בחדר ולהתקרב לפנלים ולפינות קשות ששואב עגול אינו יכול. דבר נוסף שיש לקחת בחשבון הוא עוצמת השאיבה, עוצמה חזקה תאפשר לכם לשאוב שטיחים ביסודיות מה גם שהשואבים עוברים בצורה אוטומטית בין משטח למשטח.

יתרונות בולטים של שואב אבק רובוטי

כאמור לכל שואב יש טכנולוגיה שונה וחלקם חכמים יותר ואחרים מתוחכמים פחות, בסופו של יום יש צורך לבחור את השואב שיתן לנו מענה על הצרכים שלנו בצורה טובה, הנה כמה מהאביזרים ותחכומים שיש לשואבים:

  • מצב טורבו

כאשר הבית נקי יחסית ואין הרבה אבק לאסוף ניתן להשתמש במצב טורבו, שואב אבק רובוטי במצב טורבו מנקה מהר יותר אך הוא יותר רועש וזמן השאיבה מתקצר.

  • פילטר משופר

פילטר משופר מונע מחלקיקי אבק להתעופף באוויר, היתרון הוא שבזמן השאיבה האוויר הנפלט מהשואב נשאר נקי, זהו יתרון למי שאלרגי לאבק.

  • מערכת מיפוי וניווט

טכנולוגיה מהפכנית שעוזרת לשואב להתמצא בגיאוגרפיה של הבית, המיפוי ימנע מהשואב להתנגש בעצמים שנמצאים באופן קבוע על הרצפה, בזכות טכנולוגיה זו השואב מבצע את פעולת השאיבה בצורה יסודית ומהירה יותר.

  • עיצוב גוף השואב

העיצוב של שואב אבק רובוטי משפיע באופן ישיר על פעולת השאיבה, איכות השאיבה, זמן העבודה, קיבול מיכל האיסוף. בדגמי ניטו גוף השואב מעוצב בצורת האות D יש לכך יתרון גדול, השואב מגיע לכל פינה ונצמד לקירות בצורה טובה יותר, בזכות העיצוב הזה הניקיון יסודי יותר.

  • אוטומציה

הפעלה אוטומטית חוסכת זמן, ככל שתוכלו להגדיר ולבצע פעולות בצורה אוטומטית ללא ההתערבות שלכם כך יוותר לכם יותר זמן פנוי.

  • אפליקציה

הפעלה  מרחוק על ידי אפליקציה תאפשר לכם לשלוט על השואב גם כאשר אתם לא לידו.

  • מברשות

עקב האכילס של מרבית השואבים הן המברשות, הבלאי שלהן והגודל הפיזי שמונע מהן להגיע לכל מקום. בשואבי אבק עם מברשות סיליקון הסיכון לבלאי נמוך יותר וגם יכולת השאיבה טובה יותר (פחות שערות נתפסות בהשוואה למברשות סיבים רגילות)