fbpx
לרכישה 0

ניקוי ספות – איך עושים את זה נכון?

ניקוי ספות – איך עושים את זה נכון?

ספות הן פריט בולט במיוחד בכל סלון. כדי ליהנות מהן באמת, ולשבת עליהן בראש שקט ובנחת, חשוב להקפיד על ניקיון אפקטיבי שלהן, ובפרט להסיר כתמים שנוצרו מסיבה כזו או אחרת. אופציה אחת היא שימוש באמצעים ביתיים פשוטים ועוד אפשרות היא הזמנת חברה מקצועית, ולמעשה הדרך המומלצת היא שילוב של הקפדה על תחזוקה נכונה ומעת לעת גם טיפול בעזרת ציוד משוכלל.

איך לשמור על הספה נקייה?

הדרך הטובה ביותר לשמור על הספות נקיות היא להימנע ככל האפשר מללכלך אותן. שאיבת אבק יסודית ואפקטיבית בכל הבית בתדירות גבוהה היא צעד אחד בדרך הזו, ובנוסף רצוי להיזהר כשאוכלים או שותים בזמן ישיבה על ספה.

מצד שני גם האנשים הזהירים ביותר עדיין עלולים להכתים ספה. במקרה כזה חשוב לפעול במהירות, לפני שהכתם מתייבש והחומרים שמרכיבים אותו נספגים בעומק הסיבים. פתרון פשוט ויעיל עבור חלק גדול מהכתמים הוא יצירת תערובת של מים חמימים וחומץ, ביחס של 2 כפות חומץ לכל כוס מים. לתערובת מוסיפים מעט נוזל כלים או אבקת כביסה, ואת התוצאה מורחים על הכתם. לאחר מכן ממתינים מספר דקות, סופגים את הנוזלים באמצעות מטלית יבשה ומקפידים לייבש היטב את הספה.

היתרונות של ניקוי ספות מקצועי

חשוב להדגיש שהשיטה הנ"ל אמנם מתגלה כיעילה במקרים רבים, אבל מצד שני עלולה גם לגרום נזק לחלק מהריפודים. בהתאם מומלץ לבצע קודם כל ניסיון בפינה של הספה שלא בולטת לעין.

אופציה שנייה היא הזמנת חברה מקצועית. לחברה כזו יש ציוד משוכלל ובעיקר ידע וניסיון – כך שהצוות שיגיע אליכם הביתה ידע בדיוק באילו חומרים להשתמש בהתאם לסוג הספה ולמצבה. בנוסף להעלמת כל הכתמים האפשריים – קפה, שמן, שתן, דם, דיו, עובש וכו' – הניקוי המקצועי גם מחטא את הספה. בהקשר זה כדאי לדעת שבתוך כל ספה עלולים להסתתר מיקרואורגניזמים מזיקים ובפרט קרדית האבק – חרק שמייצר תגובה אלרגית ועלול לגרום גם לבעיות בדרכי הנשימה.

כיום ניתן למצוא שירות ניקוי ספות בתל אביב בזכות התחרות הרבה, ומאחר שהתועלת של הניקוי גבוהה, התוצאה היא יחס עלות משתלם מאוד.

ניקוי נכון שחוסך לא מעט כסף

שמירה על ניקיון הספות – גם באמצעות זהירות מרבית כדי לא ללכלך אותן, גם בעזרת מים וחומץ וגם ע"י הזמנת חברה מקצועית לניקוי ספות כשיש כתמים עיקשים ואפילו פעם בשנה לצורך תחזוקה שוטפת – מאפשרת לכם ליהנות מהן לאורך זמן רב. הפעולות הנ"ל חוסכות לכם את הצורך לקנות ספות חדשות בתדירות גבוהה, והרווח הוא גם כספי וגם מקסימום נחת מהספות האהובות ומזמן האיכות עליהן.