fbpx
לרכישה 0

ניטו – בלתי ניתן להשוואה

ישנה תחרות מאוד גדולה בין סוגי שואבי אבק שונים ובייחוד בימינו, בין שואבי אבק רובוטיים. על מנת ששואב אבק רובוטי יחשב למוצר מוצלח, הוא מוכרח לענות על כל מיני קריטריונים שבלעדיהם הוא לא יהיה מסוגל להעניק איכות ניקיון גבוהה ומושלמת. הרי כל המטרה של שואב אבק רובוטי הוא לנקות באופן עצמאי ולהקל עלינו במשימת השאיבה, הטאטוא ולעתים גם בשטיפת הרצפה, תלוי בשואב הרובוטי. שואב האבק מבית ניטו לא רק עונה על כל המאפיינים והקריטריונים ששואב אבק רובוטי זקוק להם, הוא מסוגל לעשות הרבה יותר משואב רובוטי רגיל. המאפיינים של ניטו הם חדשניים ופורצי דרך עקב הטכנולוגיה החדשה והמשוכללת בה הוא מיוצר. אם ברצונכם לרכוש שואב אבק רובוטי אמין, מהיר ואיכותי, ניטו הוא הבחירה עבורכם. על מנת להבין מדוע ניטו הוא השואב המתקדם ביותר, מיד אפרט על כל המאפיינים השונים שלו.

מאפיינים ויתרונות

כאשר בוחרים שואב אבק רובוטי השוואה היא עניין מתבקש. אף רובוט שואב אבק אינו מכיל את המאפיינים הבאים הייחודיים רק לניטו:

  • עיצוב – ניטו מעוצב בצורת האות D שהיא ייחודית ותוכננה על מנת לענות על צורך ששואבים אחרים לא הצליחו לעמוד בו. צורתו של ניטו מאפשרת לו להיצמד אל כל הפינות החשוכות בבית וכמו כן אל כל הפנלים כך שאינו מפספס אף חלק ממשטחי הבית.
  • מיפוי לייזר – בניטו מותקנת מערכת מיפוי לייזר משוכללת הסורקת את חלל הבית טרם מתחילה בפעולת הניקיון. ניטו מתכנן את מסלולו כך שמבצע את הפעולה בזמן הקצר ביותר. בנוסף, ניטו אינו נתקע בחפצים אלא מתכנן את מסלולו מחדש בהתאם לשינויים המתרחשים בחלל.
  • מכל איסף גדול – כיוון שניטו הוא שואב אבק רובוטי הגדול ממתחריו, מיכל האיסוף המותקן בתוכו הוא גדול יותר מהמכלים בשואבים המתחרים. אין צורך לרוקן את מכל האיסוף לאורך כל תהליך הניקיון. בנוסף, המכל נשלף בקלות כך שאין מגע עם הלכלוך והידיים נשארות נקיות.
  • מברשת משולבת – בניטו מותקנת מברשת משולבת גדולה בהרבה מהמברשות האחרות. המברשת מתמודדת עם כל סוגי הלכלוך וגם עם הקשים ביותר. המברשת עשויה אלומיניום ולהביה מסיליקון, שני חומרים איכותיים המחזיקים לאורך זמן.
  • אפליקציה – ניטו הוא השואב הרובוטי היחיד שניתן לשלוט בו מכל מקום. לניטו ישנה אפליקציה מיוחדת למכשיר הסמרטפון דרכה ניתן להפעיל, לכוון ולשלוט בו כך תגיעו הביתהאל רצפה מבריקה.
  • עצמת שאיבה – עצמת השאיבה של ניטו היא חזקה פי כמה מהשואבים המתחרים. ניטו מצליח להתמודד עם כל סוגי הלכלוך ומתאים במיוחד לבתים עם בעלי חיים.

שואב מנצח לניקוי מושלם

לסיכום, אפשר בקלות לומר שניטו הוא השואב המתקדם והחזק ביתר. ניטו תוכנן ועוצב במיוחד כך שיוכל להתמודד עם לכלוך שקשה לנקות, סוגים שונים של משטחים והגעה אל כל חלקי הבית ללא יוצא דופן. המטרה העיקרית שלשמה יוצר שואב האבק של ניטו היא להקל עלינו בעבודת הניקיון ואכן זה מה שהוא עושה. ניטו הוא השואב היחיד שאין צורך לעבור אחריו ולוודא את איכות הניקיון מפני שהוא מבצע עבודה יסודית מהתחלה ועד הסוף.