fbpx
לרכישה 0

מתי ניתן לנקות את הספה וכיצד ומתי כדאי להחליף את הבד שלה?

באורח החיים העכשווי מירב הפעילות הביתית מרחשת בסלון. הילדים נמצאים בסלון שעות רבות בכל יום, יושבים על הספה וגם אוכלים ושותים. זו הסיבה שהספה מתלכלכת לעיתים תכופות ונוצרים עליה כתמים. 

ניקוי של הספה בחדר המגורים

עקב כך, יש חשיבות לנקות את הספה לעיתים תכופות. הניקיון מתבצע באמצעות שואב אבק בעל יכולת שאיבה גבוהה וכך שואבים מהבד את כל הפירורים ומנקים את שכבת הריפוד העליונה. עם זאת ברוב המקרים בדרך זו לא מצליחים לנקות את כל רבדי הספה וכיוון שבשכבות התחתונות מצטבר לכלוך ואבק, רצוי אחת לכמה חודשים להזמין חברה מקצועית שתנקה את הספות באופן מקצועי ויסודי.

לאחר כמה שנים, מומלץ לבצע החלפה של בד הריפוד. אם בסיס הספה נותר איכותי, אין כל סיבה לרכוש ריהוט חדש. לכן בוחרים באתר של חנות בדים אונליין את אחד מהבדים הנעולים שהם דוחי כתמים ואיש המקצועי מרפד מחדש את הספה והיא נראית חדשה לחלוטין.

תחזוקת הבית 

משפחות רבות בוחנות כמה שיטות של תחזוקה לבית, כדי למצוא את השיטה שהיא המתאימה ביותר לביתם בהתאם לאורח החיים שלהם. אחת האופציות המוצלחות היא להיעזר ברובוט ניטו לניקוי המרצפות וזאת לאור היתרונות הרבים שלו. בתום הניקיון המאסיבי שלו אפשר לומר בוודאות שהרצפה נקייה לחלוטין ולכן נותר לנקות את כל החפצים האחרים ברחבי הבית.

את הרובוט אפשר לתכנת מראש כך שהוא יבצע את עבודות הניקיון מדי יום או כמה פעמים בשבוע על פי מה שקובע מי שמתכנת אותו. הוא מנקה רדיוס מסוים במרחב בבית על פי היכולות ובין הפריטים הקיימים כמו הספה והכורסאות. אם הוא מגיע למיקום של מדרגות, הוא לא יורד למטה וכך הוא לא נופל, אלא ממשיך לנקות בשטח שקרוב למדרגות בלבד. 

הבידול של שואב אבק רובוטי ניטו 

בהשוואה לשואבי אבק רובוטיים אחרים, לניטו יש יתרון עקב הצורה המרובעת שלו המאפשרת לו לנקות בכל פינה. כמו כן יש לו מברשת ענקית שמסוגלת לבצע את כל המטלות הנדרשות ולקלוט לתוך מיכל האיסוף כמות גדולה של לכלוך ואבק. בדרך זו הרובוט אוסף גם את כל כמויות השיער שמשאירים חיות המחמד בכל חלקי הבית.

בסיום העבודה היומית או הדו יומית, שואב האבק חוזר לעמדת ההטענה שלו ולאחר הטעינה הוא מוכן ויוצא שוב לדרך על פי התכנות שתואם עבורו.