fbpx
לרכישה 0

מתי כדאי לרכוש שואב רובוטי?

שואבי אבק רובוטיים כבר מוכרים לכולנו. הדעה עליהם משתנה מאדם לאדם. המטרה של שואבי האבק הרובוטיים היא להקל עלינו בעבודת שאיבת הלכלוך מהמשטחים השונים בבית וכמובן הם צריכים לעשות זאת בצורה מדויקת וזריזה. על מנת ששואב אבק רובוטי יהיה יעיל, הוא צריך לענות על קריטריונים שונים ולא כולם הם כאלו. רוב שואבי האבק הנמכרים כיום בשוק מיוצרים בצורת עיגול. עיגול היא צורה שמקשה על הרובוט להיצמד לפינות החשוכות בבית כמו גם אל הפנלים של הקירות ועובדה זו גורמת לשואב לפספס חלקים חשובים על גבי המשטחים השונים ולהשאיר אותם מלוכלכים. כאשר תכננו את שואב האבק הרובוטי מבית ניטו, ניסו ללמוד ולהבין כיצד פותרים את הבעיה הזו ומייצרים רובוט שמצליח להגיע אל כל החלקים השונים בבית ללא יוצא מן הכלל. ייצרני ניטו תכננו את אותו כך שצורתו היא בצורת האות האנגלית D ולא בצורת עיגול כמו שאר השואבים. צורתו החדשה של השואב היא זו המאפשרת להגיע אל כל המקומות והפינות שהשואבים האחרים מפספסים. בתוך השואב המעוצב והגדול יותר, שילבו טכנולוגיות חדשות ההופכות אותו לשואב הטוב ביותר.

איך ניטו שונה ממתחריו

שואב רובוטי מבית ניטו מצליח לעקוף את מתחריו בלא מעט מאפיינים. התחלנו לדבר על עיצובו השונה שהופך אותו לגדול יותר ומאפשר הכנסת חלקים גדולים ומשוכללים יותר אל פנים השואב. הנה מאפייניו:

ניטו מתחרה
תהליך: טכנולוגיית מיפוי לייזר – ניטו מתכנן את מסלולו טרם תחילת הניקיון. הוא מנקה בצורה יסודית ובזמן הקצר ביותר תהליך: מנקה באופן רנדומלי ללא מסלול שתוכנן מראש. אינו מגיע אל הפינות החשוכות בבית ומפספס את הלכלוך.
אינו נתקע: ניטו יודע לזהות אובייקטים הנמצאים בדרכו ולכן אינו נתקע בהם אלא מנקה סביבם. הוא יודע להתאים את עצמו לשינויים המתרחשים בחלל ולנקות את כלל האזורים. נתקע: השואבים המתחרים אינם מנקים לפי מסלול מתוכנן. הם מנקים באופן רנדומלי, חוזרים בשנית על משטחים ונתקעים באובייקטים ולעתים אינם יכולים להמשיך בתהליך אם לא נחלץ אותם.
מכל איסוף גדול: בניטו מותקן מיכל איסוף גדול בהרבה שאינו מתמלא לאורך תהליך של ניקיון שלם. מיכל איסוף קטן: השואבים המתחרים אינם פועלים לאורך פעולת ניקיון רציפה. פעמים רבות הם מתמלאים בלכלוך ועל מנת שימשיכו בעבודתם, מוכרחים לרוקן אותם.
מברשת משולבת: לניטו מברשת ארוכה פי שתיים מהמברשת אצל המתחרים. היא נמצאת בחזית הרובוט ומאובזרת בתוספת של מברשת צד המשלימה את הניקיון בפינות החדרים. מברשת קטנה: המברשת של השואבים המתחרים היא קטנה יותר ונמצאת במרכז הרובוט. עובדה זו גורמת לשואב לפספס חלקים רבים ממשטחי הבית השונים.

ניקיון מלא רק עם ניטו

אם אין עדין ברשותכם שואב אבק רובוטי, ההמלצה שלא תתאכזבו ממנה היא ללא ספק השואב מבית ניטו. ניטו הוא השואב היחיד שמסוגל להעניק ניקיון מלא בזמן הקצר ביותר, הוא אינו נתקע ומנקה את סוגי המשטחים השונים בעצמת השאיבה המתאימה.