fbpx
לרכישה 0

מי צריך שואב אבק רובוטי?

שואב אבק רובוטי נהיה יותר ויותר פופולרי בשנים האחרונות ומופיע ביותר ויותר בתים. השאלה היא מה יכול להעניק לנו השואב הרובוטי, האם הוא באמת יעיל ועושה עבודת ניקיון טובה או שהוא לא כזה מוצלח. כאשר אנחנו שואבים את האבק בעצמנו כנראה שלא נפספס חלקים ממשטחי הבית השונים כיוון שאנחנו יודעים היכן לנקות וגם במקומות החשוכים והנסתרים מן העין. האם שואב רובוטי מצליח לייצר את אותה פעולת ניקיון שאנחנו מבצעים. ובכן, ישנם שואבי אבק רובוטיים מסוגים שונים ורובם מיוצרים בצורה עגולה. כאשר שואב אבק רובוטי הוא עגול, אין סיכוי שהוא יצליח לנקות את הפינות של הבית, המברשת נמצאת במרכזו והיא אינה מצליחה להגיע עד לקיר עצמו כך שנשאר חלק מלוכלך. חלק מלוכלך אחד ועוד חלק מלוכלך אחר, לא באמת מעניקים את הניקיון לו אנחנו זקוקים, כזה שאנחנו יכולים לעשות בעצמנו. בדיוק בשביל זה תכננו את שואב האבק הרובוטי מבית ניטו. הוא השואב היחיד שמסוגל להעניק תוצאת ניקיון מושלמת.

מדוע ניטו מוביל על מתחריו

לא רק מי שנמאס לו לשאוב צריך לרכוש שואב אבק רובוט. ישנם אנשים שמכשיר כזה יכול ממש להקל עליהם פיזית כמנו אנשים בעלי מוגבלות, אנשים קשישים, אמהות עסוקות ועוד. ניטו הוא השואב החדש והחכם ביותר עקב מאפייניו שמאפשרים להציע ניקיון מדויק. הנה כמה מהם:

  • עיצוב: ניטו אינו עגול, הוא מעוצב בצורת האות האנגלית D. צורה זו מאפשרת לניטו להגיע לפינות החשוכות בבית או במשרד, להיצמד את אליהן ואל הפנלים ולנקות בצורה יעילה ומדויקת.
  • מברשת: לניטו מברשת גדולה ביותר מפי שניים מהמברשות של השואבים המתחרים. לא רק שהמברשת גדולה יותר, היא גם לא נמצאת בגוף השואב אלא בחזיתו כך שניטו אינו מפספס שטח. לניטו ישנה עוד מברשת צדית שתפקידה הוא להשלים את הניקיון של המברשת הראשית ויחד יוצרות ניקיון מלא.
  • הבחנה בין משטחים: ניטו מסוגל להבדיל בין סוגי משטחים שונים כלומר בין שטיח, פרקט, שיש וכולי. לניטו עצמת שאיבה המעניקה ניקיון עמוק ויסודי בהתאם לסוג המשטח. ניטו מתאים לבתים על בעלי חיים ומומחה בשאיבת שערות ממשטחי הבית השונים.
  • מיפוי: ניטו מתוכנן כך שמותקנת בו טכנולוגיית מיפוי לייזר חדשנית באמצעותה ניטו ממפה את חלל הבית או כל מקום אחד אותו הוא עומד לנקות. ניטו מתכנן את המסלול הקצר ביותר בהתחשב במכשולים הנמצאים בדרכו. ניטו מצליח להבין את השינויים המתרחשים בחלל(אם הזזנו רהיטים או אובייקטים אחרים) ויודע לתכנן את מסלולו בהתאם לדינמיקה המשתנה.

לא סתם זכה בתואר הנכסף

ניטו זכה בתואר השואב הרובוטי המתקדם והחכם ביותר בענף. מתכנני ניטו חשבו על כל הטכנולוגיות החדשניות ביותר וייצרו שואב אבק רובוטי עצמאי, חכם ויסודי. ניטו מגיע עם אפליקציה דרכה אפשר לשלוט בו באמצעות המכשיר הסלולרי שלנו מכל מקום בו נהיה. ניטו מאפשר לנו לשוב אל בית עם רצפה נקייה.