fbpx
לרכישה 0

מיכל איסוף גדול הוא קריטי עבור ניקיון יסודי

אם אין לכם עדין שואב אבק רובוטי, השורות הבאות יספרו לכם מדוע השואב של ניטו הוא הטוב ביותר. אם יש ברשותכם שואב אבק רובוטי ובאופן שוטף בכל פעולת ניקיון השואב נתקע כי הוא זקוק לריקון, תשמחו לדעת שלשואב של ניטו יש מיכל איסוף גדול במיוחד שתוכנן עבור אסיפה של כמות גדולה של לכלוך בפעולת ניקיון אחת בודדת, הוא אינו נתקע ואינו זקוק לריקון חוזר במהלך כל תהליך הניקיון. כלומר, אין שום צורך להשגיח על השואב הרובוטי במהלך הניקיון, אין צורך לעבור אחריו בתום הניקיון ולוודא שאכן ניקה את כל המשטחים כמו שצריך ולא השאיר ולו חלק אחד מלוכלך. אם שואב אבק רובוטי אינו מסוגל להשלים פעולת ניקיון ללא התחזוקה שלנו הוא בהחלט מפספס את הייעוד שלו. כאשר תפעילו את ניטו אתם אינכם צריכים להיות בבית וכאשר תחזרו משטחי הבית יהיו מצוחצחים ורק אז אולי תצטרכו לרוקן את המיכל במידה והוא אכן התמלא לגמרי.

מיכל האיסוף של ניטו הוא יעיל ביותר

העובדה שניטו הוא רובוט מנקה שמשלים את כל פעולת הניקיון ללא הצורך בריקון חוזר היא אחת הסיבות העיקריות ההופכות את ניטו לשואב האבק הרובוטי המוצלח והחזק ביותר. הנה עוד כמה מהמאפיינים המעולים שמעניק מיכל האיסוף המותקן בניטו.

השואב של ניטו שואב מתחרה
אוסף כמות גדולה של לכלוך בפעולה בודדת אינו מכיל את כמות הלכלוך המצטבר
אינו נתקע במהלך כל פעולת הניקיון נתקע מספר פעמים מפני שזקוק לריקון
מנקה את כל סוגי הלכלוך מתקשה בניקיון לכלוך שנדבק לרצפה
משלב יכולת שאיבה המעניקה ניקיון יסודי עצמת שאיבה נמוכה שאינה שואבת הכל
מכיל פילטר אנטי אלרגני המסנן מזיקים אינו מכיל פילטר אנטי אלרגני
שליפת המיכל ללא מגע בלכלוך ריקון האשפה מלכלך את הידיים ואת הרצפה

מיכל האיסוף של ניטו תוכנן בהתאם לאנשים המחזיקים ומגדלים בבית חיות מחמד וזקוקים לשואב אבק רובוטי חזק שיוכל לשאוב את כל השערות שנושרות מהכלבים או החתולים באופן קבוע. שואב רובוטי איכותי צריך להתמודד עם כל הסוגים השונים של הלכלוך בין אם אלו שיערות של בעלי חיים או אבק הנדבק לרצפה. ניטו אינו מבדיל בין הסוגים השונים של הלכלוך ומנקה את הכל.

אין צורך בתחזוקה שוטפת

ניטו הוא שואב אבק רובוטי שאינו מצריך תחזוקה שוטפת. הוא מיוצר ממרכיבים וחומרים איכותיים המחזיקים זמן רב ללא הצורך בהחלפת חלקים או תיקונים. ניטו הוא השואב היחיד שמסוגל להעניק ניקיון מלא ואיכותי בפעולת ניקיון בודדת וכאשר תרכשו אותו, לעולם לא תרצו להחליפו באף שואב אבק רובוטי אחר. מיכל האיסוף הוא רק אחד מהמאפיינים ההופכים את ניטו להיות השואב הרובוטי מספר אחד המוביל על כל שואבי האבק הרובוטיים המתחרים. יכולותיו של ניטו מתחילות בצורה בו הוא מעוצב וממשיכות עם המערכות השונות והחזקות שמותקנות בתוכו. ניטו הוא השואב היחיד שתוכנן בהתאם לצורכי ניקיון מדוייקים.