fbpx
לרכישה 0

מוצרי ניקיון שחשוב שתכירו

אחד התחומים הכי בסיסיים וחשובים שיש הוא ניקיון המרחב שנמצאים בו. אין אדם שלא ידע להגיד למה חשוב לשמור על הבית נקי ולמה לא בריא שמצטבר במשרד אבק. 

כולנו גם מכירים את מוצרי הניקיון הקיימים- שואב אבק, מטאטא, אקונומיקה, דלי וסמרטוט, ויודעים  לנקות באמצעותם. אולם, מה עם מצבים בהם המוצרים הללו לא מצליחים לבצע ניקיון יסודי? או מוצרי ניקיון נוספים שיכולים להקל על העבודה הרגילה והקבועה?

ריכזנו כאן מספר מוצרי ניקיון שכדאי שתכירו, שיכולים להקל ולעזור לכם בניקיון- גם בניקיון יומיומי וגם בניקיון במקרים מיוחדים.

שואב אבק רובוטי

כיום כבר מרבית האנשים שמעו על שואבי אבק רובוטיים, אולם לא רובם משתמשים בהם. שואבי אבק רובוטיים מסתובבים בבית או במשרד בשקט, אוספים אבק ולכלוכים ויודעים לזהות בעצמם עצמים ולהתרחק מהם, לנקות סביבם.

העלות של שואב אבק רובוטי אינה נמוכה, אך שואב אבל רובוטי חוסך זמן רב של טאטוא יומיומי ומשאיר את הבית או המשרד נקי ונעים. שואבי אבק רובוטים מחזיקים מספר שנים ובכך העלות שלהם הופכת למשתלמת ושווה את הנוחות שהם מאפשרים.

מוצרי שטיפה בלחץ מים 

שטיפה בלחץ מים מיועדת למצבים בהם יש צורך בניקוי עמוק ויסודי, ומתאימה בעיקר למקומות שמתלכלכים באופן מסיבי באופן יומיומי. כלומר, מכונת שטיפה בלחץ מים היא כנראה לא הדבר שהכי משתלם לקנות לבית פרטי, אך לבעלי עסקים היא טובה מאוד- כמו במסעדות או בתי קפה.

גם בבתים פרטיים ניתן להיעזר במכונת שטיפה בלחץ מים והיא מתאימה לשימוש בעיקר בחצר, במרפסות וכדומה. 

מכונות שטיפה בלחץ יכולות לנקות כתמי בוץ, צבע, בטון שומן וחלודה. המכונה עובדת על לחץ מים קרים וקיטור.

יש לכלוכים שניקיון רגיל לא מספיק בשביל להסיר אותם ולכן אם לא מעוניינים לשרוף זמן יקר בגירוד כתמים ושפשופם כדאי להשתמש במכונה כזו.

מנקה מיקרוגל

מעטים יודעים שיש חומרי ניקוי ייעודיים למיקרוגל. החומר מתוכנן כך שהוא יסיר מזון ושומן באופן מהיר ויעיל וכל מה שצריך הוא לרסס את החומר ולנגב. זהו לא מוצר הכרחי אך יכול בהחלט להקל על אנשים שעובדים קשה ואין להם כוח או חשק לנקות את המיקרוגל פעם בשבוע באופן יסודי.

חומרים לפתיחת סתימות

אין סיטואציה יותר מתסכלת ממצב בו באמצע בישולים או נקיונות מתחילה להיווצר סתימה בכיור המטבח ויש צורך להתחיל לפנות את הכלים המלוכלכים ואת כל מה שנמצא מתחת לכיור. לא תמיד חייבים לקרוא לאינסטלטור ישר- אפשר להחזיק בבית מראש חומר שמיועד לפתוח סתימות בצנרת המטבח. 

מדובר בחומר מאוד חזק שממש שומנים ואת הלכלוכים שהצטברו בדפנות הצינורות ולכן יש להשתמש בו בזהירות ובאופן מבוקר. שימוש בחומר כזה יכול לחסוך זמן יקר ומאות שקלים.

 

אם אתם מעוניינים לשמוע עוד על מוצרי ניקיון שחשוב להכיר לחצו כאן