fbpx
לרכישה 0

מה חשוב לבדוק לפני הפעלת השואב?

שואב אבק רובוטי אם הוא מהסוג האיכותי, מתוכנן לבצע את כל תהליך הניקיון לבדו. שואב אבק רובוטי טוב לא יצריך אותנו לעבור אחריו על מנת לוודא שפעולת הניקיון אכן בוצעה כראוי. שואב האבק הרובוטי מבית ניטו, לא לשווא זכה בתואר השואב הרובוטי החזק והמתקדם ביותר בענף. ניטו הוא השואב היחיד שמסוגל לבצע פעולת ניקיון רצופה, יסודית ומהירה. כאשר תכננו את ניטו לקחו בחשבון את כל המאפיינים שלא פעלו כראוי בשואבי אבק רובוטיים מתחרים ותכננו אותו כך שייתן מענה ראוי לכל מה שלא עבד. זוהי הסיבה בגללה עיצבו את ניטו בצורה שונה משאר שואבי האבק הרובוטיים. העובדה שניטו מעוצב בצורת האות האנגלית – D הופכת אותו למיוחד במינו. קודם כל, הוא גדול הרבה יותר מהשואבים המתחרים כך שכל מרכיביו גדולים יותר גם כן. ניטו מתוכנן כך שיוכל להיצמד אל כל הפינות והפנלים בבית ולא יישאר ולו אזור אחד אותו יפספס בשעה שהוא מנקה.

טיפים לשמירה על השואב

כמו כל מכשיר חשמלי או אלקטרוני, גם שואב רובוטי זקוק להתייחסות טובה. ניטו הוא שואב אבק נהדר אך על מנת שיצליח להאריך חיים, עליכם לטפל בו בטרם הפעלתו מחדש על מנת לוודא שימשיך לעשות את עבודתו כראוי. לפני שתפעילו אותו, בדקו את הדברים הבאים:

  1. מיכל איסוף – טרם תחילת הניקיון, שלפו את מכל איסוף האשפה של ניטו ורוקנו אותו. לניטו אמנם יש מכל איסוף גדול יותר משואבים אחרים אבל זה רק יכול להועיל. חוץ מזה, את המיכל ניתן לשלוף בקלות ואין מגע עם הלכלוך בשום אופן.
  2. סוללה – לניטו יש את היכולת לחזור אל עמדת הטעינה לבדו, להטעין את הסוללה ולהמשיך בדיוק היכן שהפסיק. אם ברצונכם לצאת מהבית ולחזור לבית עם רצפה נקיה, מומלץ לבדוק שהסוללה מלאה ושאכן ניטו יספיק לסיים את הניקיון לפני שאתם שבים ללא סוללה נוספת.
  3. גישה – ניטו אינו נתקע באובייקטים ובחפצים שונים אלא מתחשב בהם ומתכנן את מסלולו בהתאם. אם אתם מעוניינים שניטו לא ידלג מעל אובייקטים מסוימים, תדאו לפנות לו את השטח כך שיוכל לעבור על כל המשטח ולנקות באופן יסודי.

שואב איכותי ומוצלח

ניטו זכה בתואר השואב הרובוטי המתקדם והחזק ביותר כיוון שמאפייניו ויתרונותיו עולים על מתחריו. לניטו לא רק מכל איסוף גדול פי שניים מהשואבים המתחרים, לניטו מברשת משולבת ארוכה יותר העשויה מאלומיניום וסיליקון שמשמשת אותו לתקופה ארוכה מאוד ללא הצורך בהחלפת המברשת. בנוסף, לניטו מברשת צדית המשלימה את עבודת הניקיון כאשר נצמדת לפינות ומנקה גם את החלקים החשוכים ביותר אותם בדרך כלל מפספסים שואבי אבק רובוטיים אחרים. אם יש לכם שואב אבק רובוטי מבית ניטו, התייחסו אליו בהתאם והוא יסייע לכם עוד שנים רבות. אם אין ברשותכם עדין שואב אבק רובוטי, ניטו הוא הבחירה הטובה ביותר והיחידה שמעניקה חופש מניקיון המשטחים השונים בבית.