fbpx
לרכישה 0

מה האבק שלכם?

אתם רגישים לאבק? יש לכם תינוק חדש בבית? הכנסתם בעל חיים לביתכם?

שואב האבק הרובוטי יחסוך לכם זמן יקר ויתן לכם סביבה נקייה יותר ורצפה מבריקה. לא עוד סחיבה של מים מטונפים בשערות, לכלוך ואבק. העברת סחבה תשלים את הפעולה והבית נקי מתמיד.הרבה אנשים שרוכשים כזה מכשיר מגלים את יתרונותיו הרבים וקלות השימוש בו. אנשים שרכשו כזה שואב מדווחים כמה פעולתו פשוטה והתוצאה מושלמת. כמה כיף שניתן לראות תוצאת מדהימות כאלה בכל פעם מחדש. גם רצפה שנראית נקייה- והופעל בה שואב – תאסוף לכלוך רב כל כך שתפתיע אתכם.

מה יתרונות שואב האבק הרובוטי?

  1. נוחות השימוש.

שואב אבק רובוטי הוא המצאה נפלאה! שאלו אנשים שכבר יש להם שואב כזה והם יספרו לכם כיצד השתנו חייהם. בשימוש שוטף תקבלו בית נקי מאבק, שערות, סיבים ולכלוך. סביבת העבודה שלכם תמיד תראה נקייה ותגלו כמה לכלוך מסתתר לכם מתחת לספות, למיטות בבית ובאיזורים שונים בבית.או במשרד.

  1. יעילות וחסכון בזמן וכסף

לא משנה אם יש לכם בית פרטי, דירה, משרד או חנות. אף אחד לא אוהב לטאטא כל היום. שואב רובוטי יתן לכם מענה באופן שוטף ללא הוצאות מיוחדות. בעוד טיטוא מעיף את כל האבק לחלל החדר ורק גורם ללכלוך להתפזר, השואב הרובוטי אוסף את האבק, השערות והסיבים לתוך המיכל שלו וכשזה מתמלא- אתם מרוקנים אותו בזהירות. לבתי עסק שחשוב להם לשמור על הניקיון במקומות שהתנועה בהם רבה או שיש להם בעלי חיים שמשירים שערות ניתן להפעיל את השואב על בסיס יומיומי ולחסוך כסף וזמן! השואב יכול לצאת לעבודתו ולכם – רצפה נקייה!

  1. תוצאות מדהימות

שואבי אבק רובוטיים למעשה ינקו את הרצפה שלכם, לא משנה אמאיזה סוג היא או אם יש לכם שטיחים. השואב ידע להגיע אל כל מקום באמצעות מערכת מתקדמת של ניווט, כמובן אם בחרתם בשואב של יצרן אמין ומקצועי. מערכת ניוווט שכזו ממפה את השטח, עוקפת מכשולים ונמנעת מלהיתקל ברהיטים וחפצים בבית.מערכת כזו תמנע מהמכשיר לפול במדרגות. עוד נקודה חשובה היא עוצמת שאיבה מיטבית. שואב אבק רובוטי אמין ויעיל יהיה בעל עוצמת שאיבה גבוהה שיבצע את משימת השאיבה ביעילות. כך גם במקומות שיש להם נטייה להיות מלאים בלכלוך כמו במטבח או בסלון אם יש לכם כלב או חתול או בנות עם שיער ארוך….

עוד 2 נקודות חשובות

  1. נקיון יסודי .

שואב אבק רובוטי מחברה טובה ורצינית יתאפיין מערכת מברשות שיכולה להגיע אל כל מקום כולל שאיבה בנקודות שקשה להגיע אליהן- כמו הפינות. מערכת המברשות מעבירה את הלכלוך אל מרכז המכשיר וישר אל קופסת האיסוף . דוקא מכשיר שצורתו לא ממש עגולה – ויש לו חלק ישר – יגיע אל כל הפינות וינקה ביסודיות באיזורים שמצטבר בו הכי הרבה לכלוך וזה צמוד לקיר ובפינות. אם לשואב שלכם מברשת גדולה ורחבה- הוא יאסוף בקלות וביעילות יותר אבק, שערות ולכלוך.

  1. טכנולוגיה ייחודית

שואב האבק הרובוטי ישתמש במגוון טכנולוגיות כדי להגיע לתוצאות מדהימות. בשואבים מסוג מתקדם ניתן אף להפעיל את המכשיר מאפליקציה יעודית בטלפון שלכם. כך גם ניתן להפעילו בלי לקום מהספה בכלל! יש מכשירים שדרך העבודה שלהם היא רנדומלית ויש מכשירים בעל מערכת ניווט לייזר שמסוגלים באמצעות מערכת יחודית לתכנן ביעילות ניקוי מושלם בלי לפגוע ברהיטים ולבלי לחזור על איזורים שכבר עברו ניקוי .יש מכשירים שיחזרו גם באופו עצמאי לבסיס שלהם אם רמת הסוללה שלהם פוחתת וימשיכו את הניקיון לאחר הטעינה. מכשיר טוב יכול לנקות בית עד גודל של 350 מטר ללא טעינה!