fbpx
לרכישה 0

מדוע כדאי לרכוש שואב אבק רובוטי?

עדין אין ברשותכם שואב אבק רובוטי? זו אולי ההמצאה הגאונית ביותר שהומצאה בשנים האחרונות. לכל מי שנמאס לשאוב את החדר באמצעות שואב האבק הרגיל המשמש אתכם שנים, זה הזמן לרכוש שואב רובוטי ולהתקדם לכיוון טכנולוגיית הבית החכם. לשואבי אבק רובוטיים ישנם יתרונות רבים אך לא כל השואבים מעניקים את אותם היתרונות ואת אותו הביצוע. מטרתו העיקרית והראשית של שואב אבק רובוטי הוא כמובן לנקות ולנקות כראוי. המון סוגים של שואבים אם לא רובם, מיוצרים בצורה עגולה. כאשר השואב הרובוטי עגול, המברשת שלו בעצם נמצאת במרכז הרובוט ואינה מסוגלת להגיע אל פינות הבית השונות. ניתן לומר שמברשות המותקנות בשואב עגול בעצם מפספסות חלקים מסוימים על גבי משטחי הבית השונים ואינן מבצעות פעולת ניקיון שלמה. עם שואב האבק הרובוטי מבית ניטו, בעיה זו שייכת להיסטוריה. שואב האבק של ניטו מיוצר בצורה של האות האנגלית – D כך שתוכנן במיוחד להיצמד אל כל הפינות והפנלים השונים ברחבי הבית, הדירה או המשרד. אך זהו לא הכל, ניטו הוא בעל מאפיינים רבים וטובים.

מדוע דווקא ניטו

אם ציינתי קודם לכן שתפקידו הראשון של רובוט לניקוי רצפה הוא להעניק תוצאת ניקיון יסודית אז תפקידו השני הוא, לעשות זאת ללא העזרה שלנו. הנה כמה מהדברים שניטו יכול לעשות המבדילים אותו משואבים רובוטיים מתחרים:

  • עצמאי – ניטו בניגוד לשואבי אבק רובוטיים מתחרים הוא עצמאי לחלוטין. לניטו מערכת מיפוי לייזר חדשנית הסורקת את החלל טרם תחילת תהליך הניקיון כך שהוא יודע בדיוק מהו מסלולו. בנוסף, ניטו מחשב את המסלול הקצר ביותר ויודע לזהות חפצים שונים בחלל כך שאינו נתקע וזקוק לנו להמשך הניקיון בדומה לשואבים אחרים. ניטו מסוגל לחזור לעמדת הטעינה בעצמו ולהמשיך בדיוק היכן שהפסיק כאשר נגמרה הסוללה.
  • ניקיון מלא – לניטו ישנה מברשת משולבת גדולה בכ-50% מהמברשות האחרות ונמצאת בחזית השואב ולא באמצע. לניטו מברשת צד המגבה אותו, משלימה את העבודה וכאשר הוא נצמד אל הפינות, היא מנקה ביסודיות את כל שאריות הלכלוך והאבק הנצבר בפינות החדר.
  • יכולת – לניטו מערכת שאיבה מהמתקדמות ביותר שקיימות. ניטו שואב בעצמה חזקה בהרבה ממתחריו ומסוגל לשאוב סוגי לכלוך שונים מסוגי משטחים שונים. ניטו מתאים במיוחד לאנשים המחזיקים בבית בעלי חיים. ניטו כל כך חזק שאף מסוגל לשאוב אבק שנדבק למשטחים השונים.
  • יעיל – שואב האבק של ניטו מגיע עם אפליקציה מיוחדת לסמרטפון באמצעותה ניתן להפעילו מכל מקום באמצעות רשת וויי-פיי. בנוסף, לניטו מיכל איסוף גדול מאוד כך שאין צורך לרוקן אותו במשך כל פעולת הניקיון, הוא אינו מתמלא ולכן אינו מפסיק לעבוד.

עדין אין לכם?

אם עדין לא השתכנעתם שאתם זקוקים לשואב אבק רובוטי, ניטו ישנה את דעתכם כך שלעולם לא תוכלו לשאוב באמצעות שואב אבק רגיל. תנו לניטו לעשות את העבודה הקשה ותוכלו לחזור לבית עם רצפה נקייה.