fbpx
לרכישה 0

למה כולם ממליצים על שואבי אבק רובוטיים?

מאז ששואבי אבק רגילים המוכרים לנו נכנסו לחיינו החיים הפכו להיות ורודים יותר, מאז השואב הביתי עבר שינויים רבים מכל הבחינות אפילו העיצוב להם השתנה כליל החל מאותם שואבי אבק עם השק שתלוי להם מאחור ועד לשואבי אבק ציקלוניים בעלי מיכל איסוף שניתן לרוקן אותם בקלות. תהליך ההתפתחות היה תמידי, תמיד הגדילו את העוצמה, הקטינו את המידות, הוסיפו שיפורים וחלקים אולם תמיד זה חייב אותנו להתהלך בבית מקצה לקצה, מחדר לחדר על מנת לשאוב את האבק והלכלוך. פעולה זו שהיא פשוטה למראית עיין היא פעולה שגוזלת זמן, הרבה זמן וכאן נכנס למשוואה נתון הזמן הנדרש לביצוע שאיבת אבק. וכאשר יש משימה שגוזלת זמן היא מקבלת טיטל חדש שנקרא "מטלה" ומטלות אף אחד לא אוהב לעשות, תמיד מוצאים תירוצים על מנת להתחמק ממטלות. אבל כאשר יצאו לאוויר העולם שואבי אבק רובוטיים הכל השתנה ונראה אחרת.

כל הסיבות שבגינם אתם רוצים שואב רובוטי

שואבי אבק רובוטיים הם ללא ספק אחת ההמצאות המהפכניות שיש. הרי לצאת לעבודה או לסידורים ואפילו סתם לטייל ובו בזמן יש מישהו או משהו שמנקה עבורכם את הבית זו התגשמות של חלום, חלק יגידו פנטזיה. אז למה בעצם תרצו לצרף למשפחה שלכם שואבי אבק רובוטיים? הנה כל הסיבות:

  • זמן – חיסכון עצום בזמן זו אחת הסיבות הבולטות ביותר ברגע שהתחלתם להשתמש עם שואבי אבק רובוטיים תגלו שיש לכם הרבה זמן פנוי שבו תוכלו לעשות כל דבר שתרצו.
  • ניקיון – הפעלת השואב מתבצעת בצורה אוטומטית, אין צורך לגשת אליו, ללחוץ על כפתורים וכדומה. מספיק שהגדרתם את זמני העבודה שלו הוא לבד יצא לדרך, ישאב, יזהר ממכשולים ויחזור למקום בתום העבודה.
  • יסודיות – מכירים את הפינות שתמיד קשה להגיע אליהם? אז תם עניין הפספוסים שואבי בזכות שואבי אבק רובוטיים שלהם יש מברשות צד או עיצוב המאפשר הגעה לפינות נסתרות, גם האזורים  מתחת למיטות והרהיטים אינם מתחמקים משואב אבק שנכנס תחתם.
  • נוחות – נוחות היא שם המשחק, ככל שנוח יותר לבצע מטלות כן אנו יותר נבצע אותם, מבחינת שואבי אבק רובוטיים נוחות ההפעלה והתפעול מאפשרות לנו על ידי לחיצת כפתור או אפליקציה להתחיל שאיבה, גם ריקון מיכל האבק והטיפול קלים לביצוע.
  • עלויות – יש מגוון גדול של שואבי אבק מסוגים שונים שלכל אחד מהם תכונות ויכולות. בסופו של יום אם נגדיר נכון את הצרכים שלנו נוכל לבחור את מה שנכון ומתאים עבורנו.

עוד כמה דברים שכדאי לדעת על שואבי אבק רובוטיים

שואבי אבק מטרתם לשאוב אבק, כפי שכבר אמרנו יש הבדלים בין הסוגים והדגמים שבאים לידי ביטוי בטכנולוגיה, נוחות הפעלה וכדומה. אולם יש עוד כמה פרמטרים שאולי יראו לכם שוליים אך ישפיעו במידה רבה על הבחירה שלכם. הכוונה היא לכמות הרעש שהשואב מייצר, גודל מיכל האיסוף, זמן עבודה מבחינת הסוללה ועוד. מהר מאוד תגלו כי גם אם השואב מרעיש אבל זה על חשבון עוצמת השאיבה זה ממש לא יפריע לכם אם אתם מפעילים אותו בבוקר שאתם בעבודה. לכן הבחירה חייבת להיות בהתאמה לדרכים שלכם ולאופי ההתנהלות היום יומית שלכם.