fbpx
לרכישה 0

למה דווקא ניטו?

למה שנרצה דווקא לרכוש את שואב האבק הרובוטי של ניטו היא שאלה שמאוד קל להשיב עליה. שואבי אבק רובוטיים נמצאים בשוק כבר לא מעט שנים ומיוצרים על ידי חברות שונות שמנסות לייצר כל פעם שואב רובוטי טוב יותר ממתחריו וקודמיו. ניטו מוביל על מתחריו בכל קנה מידה על פיו ניתן להגדיר שואב אבק רובוטי מוצלח. בדומה לטכנולוגיות שונות של הבית החכם שמתוכננות על מנת להקל עלינו במשימות מסוימות, גם השואב של ניטו מנסה להעניק לנו חופש מפעולת השאיבה השבועית או היומיומית. בשורות הבאות אפרט על המאפיינים שמגדירים שואב מוצלח כך נוכל להבין מדוע ניטו זכה בתואר הנכסף של שואב האבק הרובוטי החכם ביותר. אם עדין לא רכשתם שואב אבק רובוטי או שאתם מתלבטים בין סוגי השואבים השונים, מוטב וכדאי להבין מה צריך שואב אבק רובוטי על מנת להעניק למשטחי הבית השונים שלנו שאיבה יעילה ואיכותית.  יצרניו של ניטו תכננו אותו כך שיצליח לענות על כל הקריטריונים בהם נכשלו מתחריו.

מאפייניו של שואב חכם

ניטו הוא שואב אבק רובוטי מיוחד שמצליח לעלות ברמתו על מתחריו עקב מאפייניו יוצאי הדופן. נמצא שניטו הוא שואב האבק הרובוטי היחיד שאינו זקוק לעזרה שלנו בכל שלב כזה או אחר בתהליך השאיבה. הנה כמה ממאפייניו הבולטים ביותר:

  1. עצמאי: בעוד רוב שואבי האבק הרובוטים הנמכרים בשוק אינם מזהים מכשולים ונתקעים, בניטו מותקנת טכנולוגיית מיפוי לייזר מיוחדת. לא רק שניטו יכול לזהות חפצים בדרכו, בניגוד למתחריו הוא אינו שואב באופן רנדומלי. הטכנולוגיה של ניטו מאפשרת לו למפות אל החללים השונים טרם תחילת תהליך השאיבה וכך לייצר את המסלול היעיל והקצר ביותר.
  2. עיצוב: רוב שואבי האבק הרובוטיים מיוצרים בצורה עגולה. צורה זו מגבילה את השואב כיוון שאינו יכול להיצמד לפינות חשוכות. ניטו לעומת זאת, מעוצב בכוונה בצורת האות האנגלית D, צורה המאפשרת לו היצמדות לפינות, לפנלים ולחלקים הנדחים ביותר בבית.
  3. עצמת שאיבה: שואבי אבק רובוטיים בדרך כלל שואבים את כל המשטחים השונים בבית באותה העצמה. עובדה זו אינה מאפשרת שאיבה מושלמת ונשאר אבק או לכלוך על גבי משטחים מסוימים. ניטו לעומת זאת מתוכנן להבדיל בין סוגי המשטחים(שטיח, שיש, פרקט) ובהתאם משנה את עצמת השאיבה שלו בין אם זו שאיבה עמוקה, בינונית, רגילה וכולי.
  4. משוכלל: שואב האבק הרובוטי של ניטו מיוצר כך שניתן לשלוט בו באמצעות אפליקציה מיוחדת מכל מקום שבו תהיו. האפליקציה קלה לשימוש ואם שכחתם להפעיל את ניטו לפני שיצאתם מהבית, תוכלו לעשות זאת בקלות באמצעות לחיצת כפתור אחת.

על שואב טוב לא מתפשרים

אם אתם מתכננים לרכוש שואב רובוטי חדש, זוהי ההזדמנות שלכם לרכוש את השואב החכם והמתקדם ביותר שמציע השוק. ניטו יגרום לכם לשכוח שהוא שם כאשר הוא מפעיל ומטעין את עצמו לבד. בנוסף, פעולת השאיבה שלו היא ברמה הנמוכה ביותר של רעש.