fbpx
לרכישה 0

כשהרובוטים כבשו את הבית הכל נראה אחרת – היתרונות של שואבי אבק רובוטיים

אוהבים ניקיון?, סביר להניח שכן, אין מי שאינו נהנה להיכנס לבית נקי מלכלוך ואבק אבל על מנת שזה יקרה עלינו להתאמץ, עלינו להשקיע ואת זה לא כולם אוהבים, מטלת הניקיון היא מטלה שאנחנו תמיד נמנעים מלבצע, לפחות רובינו וזאת מהסיבה של הטרחה של טאטוא הרצפה שגוזלת זמן, ואחר כך השטיפה שהיא למעשה חזרה מחדש על כל הבית. שואבי אבק באו לתת לנו מענה ופתרון עבור תהליך הטאטוא אבל גם כאן התעוררו בעיות כגון אי היעילת להגיע תחת הרהיטים או שתמיד נשארו פינות לא נקיות. אבל כשהרובוטים כבשו את הבית הכל נראה אחרת, בכל מקום כיום תוכלו לראות שואבי אבק רובוטיים שמגיעים לכל פינה וממש מתעקשים לנקות את הבית שלכם בדקדקנות שרק רובוט יכול. אז בואו והכירו את היתרונות של שואבי אבק רובוטיים. נציג לפניכם את הבולטים שביניהם.

מי אתם שואבי אבק רובוטיים?

כאמור שואבי אבק רובוטיים שינו את האופן שבו אנו מנקים את הבית. ה"מטלה, המייגעת שלנו הפכה כמעט בין לילה להיות תוספת זמן פנוי שלא היה לנו בעבר וכל זאת בזכות שואבי אבק רובוטיים. אלו הן התכונות העיקריות של אותם חברים חדשים שמנקים לנו את הבית בדקדקנות:

גודל – במקרה הזה ללא ספק הגודל כן קובע, שואב אבק רגיל יכול לשאוב כמות גדולה של אבק ולכלוך כאשר שואבי אבק רובוטיים בשל גודלם הקטן בעלי קיבול איסוף נמוך משמעותית, אולם הפעלה בתדירות קבוע של השואב הרובוטי תמנע הצטברות גדולה של אבק וניקוי מיכל האיסוף יתבצע בתדירות נמוכה יותר.

עצמאות – להבדיל אלפי הבדלות שואב אבק רגיל מחייב אותנו להתנייד איתו ברחבי החלל המנוקה, מה גם שברוב המקרים יש כבל חשמל שמסתבך ומפריע. שואבי אבק רובוטיים הם מתוכנתים לעצמאות וככאלו יש ביכולתם להתנייד ולהסתובב בבית ולאתר את האבק ללא התעבות מצידנו כלל וכלל.

זמן עבודה – מכיוון שיש לשואב סוללה נטענת ויש לה מגבלת זמן עבודה יהיו שיראו בשואב אבק רובוטי חיסרון בזמן העבודה שלו אולם אם יש לכם חלל רחב לניקוי הרי שהשואב ידע באופן עצמאי ברגע שהסוללה אוזלת להטעין את עצמו ולהמשיך מהנקודה שהפסיק.

רעש – יש לשואבי אבק רובוטיים רעש, אי אפשר להתעלם ממנו אבל יש לשואבים גם יכולת להפעלה עצמאית לפי תזמון מראש, והיתרון הזה מאפשר לכם לתזמן את ההפעלה כאשר אתם לא בבית או כאשר אתם לא במצב שינה, כך השואב יעבוד ואתם תחזרו לבית נקי ומצוחצח.

 

מי השואב שיתאים לנו ביותר?

על השאלה הזו תוכלו לענות כאשר תגדירו את הייעוד של השאוב, הגדירו את שטח השאיבה, את כמות האבק, את תנאי השטח (שטיחים, חפצים, רהיטים). התאימו את הטכנולוגיה של השואב לצרכים שלכם, למשל אם יש לכם הרבה רהיטים או צעצועים של הילדים כדאי שתבחרו בשואב רובוטי עם טכנולוגיית לייזר. לסיכום השואב שתבחרו צריך הוא לשרת אתכם ולא להיפך ולכן חשוב שתוודאו כי התכונות שיש לשואב שלכם באמת מתאימות לצרכים שלכם ולאופי בו אתם מנהלים את חיי היום יום שלכם.