fbpx
לרכישה 0

ככה תשמרו על השטיחים שלכם

neato-botvac-d5-connected-1

שטיחים בבית יוצרים את האווירה הביתית, בעזרת סגנונות שונים של שטיחים נוכל ליצור הבדלים בין החללים השונים בבית או במשרד שלנו, סוג וסגנון השטיח משפיע על החדר עצמו מבחינת השימוש והייעוד ובנוסף מחייב אותנו בניקוי שיתאים לסוג השטיח. ההקפדה על ניקוי יסודי שומרת ומאריכה את חיי השטיחים אך לא תמיד יש לנו את הידע והיכולת.עד לא מזמן ניקוי שטיחים היה מתבצע על ידי שואבי אבק חשמליים שכבל החשמל היה תמיד מפריע להליך הניקוי. ובנוסף היינו צריכים שואב לכלמשימהף, צר למקומות הצרים, חובט לשטיחים וכדומה. כיום רוב רובנו התרגל לרכוש שואבי אבק רובוטיים מסיבות רבות כאשר הראשונה ביניהם היא הנוחות והקלות שבשימוש.

למה מעדיפים שואבי אבק רובוטיים?

אין תאריך מדויק שבו נרשם מתי החלו להשתמש עם שואבי אבק רובוטיים וגם זה לא ממש חשוב. העיקר הוא שאותם שואבים פשטו על הבתים שלנו כמו אש בשדה קוצים. כמעט בכל בית תמצאו שואבי אבק רובוטיים והסיבה לכך היא הנוחות!, ללא ספק שואב שעובד לבד, נזהר ממכשולים, יודע בכל רגע נתון מה צריך לנקות והיכן הוא תחליף מצוין לאותם כלים מסורבלים שצריך מקום לאחסן אותם, כבלים שמסתובבים בין הרגלים ובעיקר חוסר הנוחות לבצע את משימת השאיבה. לכן זו לא הפתעה בכלל ששואב אבק רובוטי, שעובד בעצמו, מטפל בכל משטח בצורה יסודית ובהתאמה מושלמת, מזהה שטיח ומבדיל בין רצפה. שואבי אבק רובוטיים פינו לנו הרבה זמן בזכות העובדה שהם עצמאיים לחלוטין. יחד עם זאת לא כל שואב יכול לתת לנו מענה מושלם כאשר הוא צריך לתמרן בבית בין חפצים, עצמים ומכשולים שונים. ניטו הוא שואב אבק רובוטי חכם, הרבה יותר חכם ממה שאתם חושבים. לניטו יש יכולת ללמוד ולמפות את השטח אותו הוא מנקה, ובכך ללמוד מי הם העצמים הקבועים בשטח, להיזהר ולהימנע מחפצים ארעיים שמפריעים בדרך והחשוב מכול להשאיר אחריו ניקיון מושלם.

חכם לא נכנס למקומות שפיקח יודע לצאת מהן

נכון, ניטו הוא מכשיר פיקח, הוא יכול לתמרן בין מכשולים ולצאת מכל בעיה שהוא נתקל בה אבל ניטו הוא חכם, מערכת מיפוי לייזר וטכנולוגיה מתקדמת עושה אותו הכי חכם מבין כל שואבי אבק רובוטיים האחרים. וככזה הוא נותן מענה מצוין לניקיון מושלם. השואב כל כך מתוחכם שיש ביכולתו לאתר ולזהות את המקומות הבעייתיים יותר מבחינת הלכלוך, העיצוב המיוחד שלו מאפשר לו להגיע לכל פינה ללא קושי ולנקות ביסודיות גם שערות של בעלי חיים, אבק, חולות וגרגירים. בנוסף אין מגבלת שטח ניקוי, מצד אחד לניטו יש סוללה בעלת קיבול גדול אך במידה והיא תיגמר המכשיר יחזור לעמדת הטעינה וימשיך מהיכן שהפסיק להמשך עבודה. העיצוב הייחודי שונה משאר שואבי אבק רובוטיים אחרים ומאפשר לו להיכנס תחת הרהיטים ולאתר כל לכלוך שמסתתר, צורתו המיוחדת בשילוב המברשות מאפשרת לו לנקות בקלות מרצפות, פרקטים, שטיחים עבים או דקים, עוצמת השאיבה משתנה בהתאם למשטח שנשאב באותו רגע. הפעלת שואבי אבק רובוטיים הפכה להיות קלה מתמיד, ומעבר ליכולת התכנות האוטומטי ניתן להשתמש באפליקציה שבעזרתה תוכלו לשלוט על הפעלת השואב מרחוק. שואבי אבק רובוטיים שינו את ההתייחסות שלנו לניקיון הבית והמשרד, השכלולים משודרגים ללא הרף ומי שנהנה מכך באופן ישיר הוא לא אחר מאשר אנחנו.