fbpx
לרכישה 0

כיצד שואב רובוטי משפיע על חיינו

מאז ששואבי אבק רובוטיים נכנסו אל חיינו, החלה מהפכה להתרחש. בעבר היו רק שואבי אבק אותם היינו מפעילים בעצמנו. לפני שהיינו שוטפים את הרצפה היינו חייבים לטאטא ורק לאחר מכן לשאוב. רק לאחר ששאבנו את האבק שנותר לאחר שטאטאנו, רק אז היינו יכולים להתחיל לעשות ספונג'ה. בקיצור, תהליך הניקיון היה מעייף וארוך ולא היינו ששים להתחיל אותו, או לפחות חלק מאתנו. שואבי אבק רובוטיים בעצם שינו את כל תהליך הניקיון של הרצפה והפכו אותו לקל ומהיר יותר. ישנם כל מיני סוגים שונים של שואבים רובוטים המיוצרים על ידי חברות שונות וכל אחד מהם מנסה להיות הטוב והחזק ביותר. שואב האבק הרובוטי של ניטו קיבל את תואר השואב הרובוטי החכם והחזק ביותר. השואב הרובוטי מבית ניטו הוא היחיד שבאמת משפיע על חיינו כיוון שמעניק המון יתרונות שאינם מושגים על ידי שואבי אבק רובוטיים מתחרים. כבר מתהליך תכנונו של ניטו, היצרנים ניסו ללמוד מטעויות של שואבי אבק מתחרים ולהפוך את ניטו לשואב המוצלח והאיכותי ביותר והם אכן הצליחו.

מה ניטו יכול לעשות

מטרתו העיקרית והחשובה ביותר של שואב אבק רובוטי היא להקל ולסייע לנו בתהליך ניקיון הרצפה והמשטחים השונים ברחבי הבית או המשרד. לאחר ששואב אבק עונה על הקריטריון הזה, הוא כמובן צריך לבצע זאת בצורה יעילה ואיכותית ואת זה, רק שואב האבק הרובוטי מבית ניטו יכול לבצע. בואו נבחן את מאפייניו השונים:

  • עצמאי – ניטו הוא השואב העצמאי ביותר מבין כל השואבים הרובוטיים המתחרים. ניטו יודע לתכנן את מסלולו באמצעות מערכת מיפוי לייזר חדשנית המותקנת בתוכו. ניטו אינו נתקע בחפצים ויודע לתכנן את המסלול המהיר ביותר ומתחשב בתזוזות של אובייקטים בחלל. הסוללה של ניטו אינה נגמרת, היא מתאימה לפעולה המכסה שטח של עד כ- 350 מ"ר פר פעולת ניקיון.
  • ניקיון מושלם – ניטו אינו מפספס אף חלק ממשטחי הבית השונים. אם השטח תפוס, הוא יחזור וינקה אותו מאוחר יותר אך לא יחזור על משטח אותו ניקה כבר. ניטו מעוצב בצורת האות D כך שהוא נצמד כמעט לחלוטין לכל הפינות והפנלים החשוכים בבית. ניטו הוא השואב היחיד שמצליח לעשות זאת. שואבי אבק מתחרים מעוצבים בצורת עיגול ולכן מפספסים לא מעט שטח כי אינם יכולים להיצמד לפינות.
  • מבדיל בין רצפות – ניטו השואב הרובוטי היחיד שמסוגל להבדיל בין סוגי משטחים שונים ולהורות למערכת השאיבה החדשנית והעצמתית שלו לשאוב בהתאם למשטח אותו הוא מנקה. ניטו יודע לשאוב חזק יותר כאשר מנקה שטיחים וחזק פחות כאשר שואב לכלוך מפרקט.
  • מופעל מכל מקום – ניטו הוא השואב היחיד שניתן להפעיל מכל מקום באמצעות אפליקציה מיוחדת המופעלת באמצעות הסמרטפון. ניטו מאפשר לכם לחזור אל בית עם רצפה נקייה.

שואב מנצח-עכשיו זה ברור!

אם אתם מעוניינים לקחת חלק במהפכה של שואבי האבק הרובוטיים, ניטו הוא השואב היחיד שפועל באופן עצמאי לחלוטין ומעניק ניקיון מושלם.