fbpx
לרכישה 0

כיצד נבחר את השואב הנכון?

אם אין עדין ברשותכם שואב אבק רובוטי, אז אינכם מבינים איזה מהפך ואיזו תועלת תוכלו לקבל ממכשיר כזה, בהנחה שבחרתם את המכשיר הנכון. אנחנו כבר רגילים לראות שואבי אבק רובוטיים בבתים ומשרדים, אין זה דבר חדש. מה שכן חדש, הוא שואב אבק רובוטי עצמאי שכלל אינו זקוק לנו. כל הרעיון העומד מאחורי שואבי אבק רובוטיים הוא היכולת של המכשיר לנקות בעצמו ללא העזרה שלנו. ישנם המון סוגים של שואבי אבק שאמנם אוספים מעט אבק אך הם אינם מעניקים עבודת ניקיון מלאה ובטח שלא עושים אותה בעצמם. שואבי אבק רובוטיים נוטים להיתקע בכל מיני אובייקטים הנמצאים בחלל ועל מנת לשוב ולנקות, אנחנו צריכים או להזיז את האובייקט הנמצא בדרכם או להזיז אותם. אז מה היתרון בעצם בשואב אבק רובוטי אם הוא זקוק לנו? ובכן, בדיוק עבור מטרה זו המציאו את ניטו שהוא שואב אבק רובוטי מתקדם והיחיד מסוגו. ניטו הוא השואב היחיד שבאמת לא זקוק לנו מתחילת תהליך הניקיון ועד סופו.

מה מיוחד בניטו

השאלה שהייתה צריכה אולי להישאל היא מה לא מיוחד בניטו. ניטו הוא רובוט שואב אבק מהסוג המתקדם ביותר ואולי היחיד שמצליח להשיג את מטרתו שהיא ניקיון מלא ועצמאי. הנה כמה ממאפייניו המצוינים של ניטו:

  • עצמאי: ניטו עובד באמצעות טכנולוגיה חדשה שפותחה במיוחד עבורו. טכנולוגיה זו העובדת על קרני לייזר מיוחדות, מאפשרות לניטו לסרוק כל חלל טרם הוא מתחיל לנקות אותו. באמצעות הסריקה, ניטו מצליח לחשב את המסלול הנכון והיעיל ביותר לניקיון המשטח של אותו חדר. ניטו אינו נתקע בחפצים אלא מנקה סביבם ולאחר מכן יכול לשוב לאותו המקום כאשר אותו אובייקט הוזז הצידה.
  • יעיל: ניטו יודע להטעין את עצמו כאשר הסוללה עומדת להיגמר ואף יודע לשוב בדיוק אל אותה הנקודה ממנה הפסיק. כאשר הסוללה של ניטו מלאה היא מספיקה לפעולת ניקיון של משטח בגודל  350 מ"ר ללא הפסקה.
  • מדויק: ניטו מעוצב בצורת האות האנגלית D כך שהוא גם גדול יותר משואבים מתחרים וגם צורתו מאפשרת לו יכולות נוספות. בתוך ניטו מותקנת מברשת משולבת הארוכה פי שתיים מהמברשת של השואבים המתחרים. בנוסף, לניטו ישנה מברשת צדית המשלימה את פעולת הניקיון כאשר ניטו נצמד אל הפינות והפנלים(בגלל צורתו) והיא מנקה גם את הפינות החשוכות ביותר.

השואב שישנה את חייכם

על מנת לבחור את השואב הרובוטי הנכון, השאלה שצריך לשאול את עצמינו היא, עד כמה הוא עצמאי ועד כמה הוא מדויק. במקרה של ניטו הוא עונה במאת האחוזים על שתי השאלות הללו ובנוסף, הוא בעל מאפיינים ייחודיים נוספים. אם אין ברשותכם עדין שואב אבק רובוטי, אין ספק שניטו הוא הבחירה האולטימטיבית הרי לא לחינם הוא זכה בתור השואב הרובוטי החכם והמתקדם בעולם. בנוסף לכל מאפייניו הנהדרים, לניטו ישנה אפליקציה באמצעותה תוכלו להפעיל את ניטו דרך הסמרטפון מכל מקום שתהיו וכך לשוב לבית עם רצפה מבריקה.