fbpx
לרכישה 0

יתרון פנומנלי – שואב האבק המהפכני של ניטו

על מנת לנקות את הבית בצורה היעילה ביותר, נזדקק לשואב אבק איכותי ומקצועי. ישנם כמה קריטריונים ברורים עליהם שואב האבק צריך לענות על מנת לנקות בצורה הטובה ביותר. בדקנו כמה שואבי אבק רובוטים ומצאנו ששואב האבק של ניטו עונה על כל הקריטריונים הדרושים ומפיק תוצאות נהדרות.

ניטו עולה על מתחריה מכמה סיבות ברורות!

  1. עיצוב חכם ופונקציונלי –
    על שואב האבק הרובוטי להיות מעוצב בצורה כזו כך שיוכל להגיע לכל מקום ומקום בבית.
    עליו לעבור מכשולים המונעים ממנו להתקדם ולאפשר הגעה לכל פינה בה עלול להיווצר לכלוך או אבק בלי שנשים לב. שואב האבק של ניטו מעוצב בצורה כזו שיכול להיצמד לפינות, עם חזית ישרה בניגוד למתחרה שמעוצב בצורה מעגלית ואינו יכול להגיע לכל מקום. רוב הלכלוך מצטבר באזור הפנלים וליד הקירות ושואב אבק רובוטי עם מנגנון אמצע אינו יכול לאתר את כל הלכלוך במלואו.
  2. עצמה וחוזק השאיבה –
    לניטו עצמת שאיבה חזקה פי כמה וכמה מכל שואב אחר.שואב זה מסוגל לעבור על כל סוגי המשטחים כולל שטיחים ובינתיים הוא היחד מסוגו. שואב האבק של ניטו שואב בחוזק של כ-40 וואט בעוד ששואבים אחרים שואבים בעצמה של כ-7 וואט מה שגורם לאזור הניקוי להישאר מלוכלך באזורים מסוימים.
    טכנולוגית השאיבה של ניטו כוללת מברשת חדשנית וחזקה הגדולה בכ-50% ממברשת עגולה אצל שואב האבק המתחרה.
  3. מערכת הבקרה והניווט –
    לניטו מערכת ניווט לייזר חדשנית המאפשרת לרובוט לתכנן את מסלולו בבית עוד לפני שהחל את הניקוי. הרובוט מסוגל לנקות משטחים בסדר גודל של 320 מ"ר בלי לפספס אף חלק על המשטח.
    ניטו אינו נתקע בחפצים בבית וכמעט שאינו נוגע בהם ולכן לא יתקע באזור מסוים ויאבד מכוחו בניגוד לשואב מתחרה היכול לנקות במקום במשך דקות רבות עד שיצליח להשתחרר מהאזור ומהחפץ בו נתקע. אם ניטו מאבד מכוחו טרם סיים את ניקיון האזור, הוא יחזור להטעין את עצמו וישוב לאותו אזור בבית ממנו הפסיק. שואב האבק של ניטו אינו חוזר על אזורים בהם ניקה קודם לכן. לשואב האבק המתחרה אין מנגנון ניווט ומנקה את האזור בצורה רנדומלית.
  4. עצמת הרעש –
    בניגוד למתחריו שעצמת הרעש שלהם גבוהה ולעתים מפריעה לניהול פעילות בחלל הניקיון, לניטו מערכת הפעלה ומנגנון בעל עצמת רעש נמוכה מהרגיל, עד כדי כך שאפשר לנהל שיחה שקטה באותו חלל בו השואב עובד.

לסיכום – ניטו הוא ללא ספק שואב מנצח

ניטו ענה על 3 קריטריונים חשובים ביותר! המבנה המאפשר לשואב להגיע לכל חלקי הבית ולבצע ניקיון יסודי ביותר, מערכת השאיבה והעצמה של השואב שתאפשר ניקיון יסודי ללא חלקים שנותרו מלוכלכים והקריטריון השלישי הוא מערכת הניווט שתאפשר לשואב לא לחזור על חלקים שהיה בהם כבר וכך לא לבזבז אנרגיה מיותרת מהסוללה. ניטו מבצע ניקיון יסודי בזמן הקצר ביותר ובצורה הכי יסודית שלא תאפשר מקום להישארות של לכלוך בבית או באזור הניקוי של הרובוט. שווה!!!!