fbpx
לרכישה 0

יכולת השאיבה שתפתיע גם אתכם

איכותם של שואבי אבק רובוטיים נמדדת על פי אלמנטים רבים אך בסופו של דבר, תפקידו של שואב האבק הוא לשאוב את האבק ולהעניק לנו חווית ניקיון מושלמת ונקייה מאבק ולכלוך הנמצא על הרצפה. אם שואב אבק רובוטי אינו מסוגל להשאיר את הרצפה, כל סוג של רצפה נקייה, הוא אינו מגשים את היעוד שלו. שואב האבק הרובוטי של ניטו שואב את האבק באמצעות מערכת שאיבה מיוחדת הנקראת CFM המאפשרת לו לבצע את השאיבה הטובה ביותר מבין כל שואבי האבק המתחרים שאין ביכולתם להגיע לרמה כזו. מערכת השאיבה CFM בנויה בצורה כזו שיכולת השאיבה החזקה של ניטו תוכל להתגבר על כל סוג של לכלוך ללא מאמץ ותדע להבדיל בין סוגים שונים של רצפות והשואב הרובוטי יפעל בהתאם, כלומר יתאים את יכולת השאיבה לשטח הספציפי שעובר ניקוי.

השוואה בין ניטו לבין מתחרה ללא מערכת CFM

ניטו

מתחרה

עצמת שאיבה חזקה פי חמש (40 וואט) עצמת שאיבה חלשה (7 וואט)
מבדיל בין סוגי רצפות מנקה את כל השטחים באותה צורה
יכולת שאיבה גבוהה לאורך כל הניקיון-לא נסתם יכולת שאיבה נמוכה ולא אחידה
שואב כמויות גדולות של אבק- מיכל גדול נסתם ונחלש לאורך השאיבה וזקוק לריקון
מערכת שקטה לאורך כל הניקוי מערכת בעלת עצמת רעש גבוהה

כשאתם מעוניינים לרכוש שואב אבק רובוטי השוואה נדרשת. השוואה חשובה ביותר בייחוד אם יש ברשותכם כבר שואב אבק רובוטי וברצונכם לרכוש חדש שיבצע את פעולת הניקיון בצורה טובה הרבה יותר מהשואב שיש לכם היום. שואב האבק של ניטו תוכנן כך שיוכל לבצע עבודת ניקיון מלאה מהתחלה ועד הסוף, ללא צורך בטעינת הסוללה באמצע הניקיון, ללא הצורך בריקון מיכל איסוף האשפה וללא שום גורם שיכול להאט את עצמת השאיבה המעולה שלו. בנוסף למערכת השאיבה של ניטו הוא תוכנן כך שלא יהיה ולו חלק אחד בלתי נגיש עבור שואב האבק ולכן ניטו מעוצב בצורת האות D המאפשרת לו להיצמד לכל הפינות והפנלים השונים בכל החדרים בבית.

המערכת שהגדירה את הניקיון מחדש

מערכת ה CFM של שואב האבק של ניטו מאפשרת לו והופכת אותו לשואב האבק הרובוטי החזק בעולם. אין עוד אף שואב רובוטי שמסוגל להתמודד עם סוגים שונים של רצפות ולהתאים את עצמת השאיבה בדיוק למשטח אותו מנקה. העובדה שהשואב של ניטו מאפשר פעולת ניקיון אחת ללא עצירה מעניקה לכם חופש פעולה לאורך כל זמן הניקיון. לא תצטרכו לנקות את מיכל האיסוף במהלך הניקיון וכמובן שלא תצטרכו לוודא ששואב האבק אכן עשה את העבודה שלו ושכל חלקי הבית נקיים מלכלוך ואבק. שואב האבק של ניטו הוא הבחירה הטובה ביותר עבור אלו המחזיקים בעלי חיים בביתם ויעניק חופש משיערות הנמצאות על רצפת החללים השונים בבית. אם ברצונכם לקבל חווית ניקיון מושלמת, ניטו הוא שואב האבק הרובוטי שבאמת מעניק חוויה כזו.