fbpx
לרכישה 0

השואב היחיד שמאפשר חזרה אל בית נקי

ניטו הוא לא עוד שואב אבק רובוטי. ניטו נבחר ובצדק, לשואב האבק הרובוטי המוצלח ביותר בכל הענף. את תואר שואב האבק הרובוטי הטוב ביותר לא מקבלים בקלות. השואב מוכרח לענות על קריטריונים מסוימים שלשמם הוא נוצר מלכתחילה ולעמוד מאחוריהם באופן מלא. ישנם המון שואבי אבק רובוטיים בשוק והם קיימים כבר מספר שנים. שואבי אבק רבים ידועים בתור כאלו שנתקעים ועל מנת להחזיר אותם לפעולה, על בעל השואב להזיז את האובייקט שמפריע לשואב או לחלופין, להסיט את השואב לכיוון אחר. רוב שואבי האבק הרובוטיים מנקים את המשטחים השונים באופן רנדומלי ואינם יודעים להבחין בין סוגי המשטחים השונים בבית או במשרד. הסיבה העיקרית ששואבי אבק רובוטיים צריכים להבחין בין סוגי משטחים שונים היא בשביל שיצליחו לשנות את עצמת השאיבה. שאיבת לכלוך משטיח היא אינה פשוטה כמו שאיבת אבק מהרצפה ולכן השואב הרובוטי אמור להיות בעל היכולת לשנות את עצמת השאיבה בעצמו. שואב האבק הרובוטי מבית ניטו מסוגל להעניק ביצוע חזק יותר מכל מתחריו בגלל מאפייניו המרשימים ויוצאי הדופן.

מיפוי לייזר חדשני המשלב יכולות מהפכניות נוספות

רובוט מנקה רצפה תפקידו לנקות את הרצפה, זו הסיבה היחידה לשמו הוא מיוצר. אם הוא אינו מסוגל להעניק תוצאת ניקיון מלאה ומושלמת, הוא לא ממש יעיל. תוצאה מושלמת נובעת מהיסודיות ומהיכולת שלו לבצע את המשימה ללא העזרה שלנו. הנה כמה מהפעולות שניטו מסוגל לבצע בזכות הטכנולוגיות החדשות בהן הוא מיוצר:

  • לייזר סמארט-(LaserSmart): כך נקראת הטכנולוגיה החדשה בה מיוצר ניטו. על ידי קרני לייזר משוכללות, ניטו מסוגל לסרוק את כל חללי הבית טרם מתחיל בפעולת הניקיון. המיפוי מאפשר לניטו לבצע ניקיון יסודי בזמן הקצר ביותר. ניטו מנקה בצורת שתי וערב ולכן אינו מפספס אף חלק מהמשטחים השונים. ניטו בנוסף, מזהה אובייקטים הנמצאים בדרכו ואינו נתקע בהם.
  • ספין פלאו-(SpinFlow): כך נקראת טכנולוגיית השאיבה החדשנית יוצאת הדופן של ניטו. עוצמת השאיבה של ניטו חזקה מעל לפי חמש מהשואבים המתחרים ובנוסף, ניטו מבדיל בין משטחים שונים ומתאים את עצמת השאיבה אל סוג המשטח. ניטו מומחה בשאיבת שערות של בעלי חיים ומסוגל לשאוב את כל סוגי הלכלוך, גם הקשים ביותר.
  • קורנר קלבר-(CornerClever): ניטו מעוצב בצורת האות האנגלית D, עיצוב המאפשר לו להיצמד אל כל הפינות והפנלים השונים של הבית או המשרד. ניטו מצליח לנקות גם את האבק בפינות החשוכות ביותר אותם מפספסים שואבי אבק רובוטיים מתחרים כיוון שרובם מעוצבים בצורה עגולה. הרובוטים המתחרים אינם מסוגלים להיצמד אל הפינות לכן מפספסים חלק חשוב מהמשטחים השונים.

אפליקציה מתקדמת

בנוסף לכל הטכנולוגיות החדשות המאפיינות את ניטו, הוא מגיע עם אפליקציה מיוחדת לסמרטפון. על ידי לחיצת כפתור פשוטה, תוכלו להורות לניטו להתחיל לנקות את משטחי הבית השונים מכל מקום ולחזור הביתה לאחר יום העבודה כאשר הרצפה נקייה מאבק או כל לכלוך אחר.