fbpx
לרכישה 0

הפתרון המושלם לניקוי משרד קטן

משרד נקי הוא הרבה יותר מצורך תדמיתי. הקפדה על רמה גבוהה של ניקיון בכל משרד קטן או גדול הכרחית לשמירה על בריאות העובדים. כיום כאשר כולנו מודעים לקלות בה וירוסים וגורמים מזהמים מועברים מאדם לאדם, כולנו מקפידים על היגיינה ומבקשים לנקות את סביבת העובדה לעתים קרובות. 

מתי כדאי לשכור חברת ניקיון?

שירותי חברת ניקיון הם הדרך הפשוטה ביותר לשמירה על משרד נקי. רוב בעלי המשרדים משתמשים בשירותים של חברות ניקיון באופן קבוע. הניקיון מתבצע אחת ליום או מספר פעמים בשבוע בהתאם ללוח זמנים קבוע מראש. עבודות הניקיון מתבצעות על ידי צוות מקצועי מיומן ואמין. הציוד וחומרי הניקיון יסופקו לרוב על ידי חברת הניקיון. 

משרד נקי ללא מאמץ

הסוד למשרד נקי במינימום מאמץ הוא שילוב של פעולות ניקיון בשגרת העבודה. כך למשל, ניתן להפעיל באופן קבוע רובוט שואב קטן אחת ליום. השואב ישאב אבק וינקה מהרצפה שארי מזון שעלולים למשוך נמלים. המשרד יהיה נקי יותר גם כאשר תפחיתו בכמות החפצים והרהיטים. רהיטים מיותרים יצברו אבק ולכלוך, וותרו עליהם ותצליחו לייצור אווירה נקייה ומסודרת יותר. את המטבח והמשרד כולו תאבזרו בפריטים קלים לניקוי. שימו לב לחריצים בהם מצטבר לכלוך וחפשו את הדרך לסתום אותם. חלל העבודה המודרני הוא מרווח, נקי, מואר ומעוצב בפשטות עם ריהוט משרדי נכון, מעוצב ושימושי.

עצות של מקצוענים לניקוי המשרד

על מנת להבטיח לעצמכם ולעובדים סביבת עבודה נקייה עליכם לדעת לאתר את נקודות התורפה בהן הלכלוך מצטבר אצלכם במשרד. ברוב המשרדים, נקודות התורפה הן ידיות של דלתות, מתגי תאורה, מקלדות ועכברי מחשב, דלפק הקבלה, המטבחון (כולל פינות אוכל) וחדר השירותים. אתרו את כל אותם חפצים או אזורים בהם ישנה תנועה רבה של עובדים, ספקים ולקוחות. את אותם משטחים בהם מספר אנשים נוגעים בכל יום עליכם לנקות היטב ואף לחטא מספר פעמים בכל יום. 

לצד עבודות הניקיון השגרתיות כדאי לבצע אחת לשבועיים ניקוי יסודי יותר שיכלול חלונות, כסאות משרדיים, מדפי מסמכים, מחסנים, ארונות ועוד. עלינו להיות מודעים ללכלוך שמצטבר על רהיטי המשרד ולבצע עבודות ניקיון יומיומיות. 

מתי בפעם האחרונה ניקיתם את הכיסא המשרדי? בכל משרד נמצא מספר כסאות משרדיים בהם העובדים משתמשים בכל יום. על אף השימוש הרב בכיסאות, מעטים טורחים לנקות אותם או מודעים לכמות של הלכלוך שמצטברת בכיסא. על מנת לשמור על עצמכם ועל העובדים כדאי לנקות באופן יומיומי את הידיות של הכיסא, אחת לשבוע לשאוב את בד הריפוד ולנקות את הכיסא כולו בצורה יסודית אחת לחודש. 

הכוח לשמור על סביבת עבודה נקייה נמצא בידיים שלכם ושל העובדים שלכם. בכל משרד כדאי לקבוע אזור אחד בו העובדים כולם יאכלו את הארוחות שלכם. אל תאפשרו אכילה בעמדות העבודה ותצליחו כך לרכז את כל הלכלוך שמתלווה לאכילה במקום אחד. אם תשרו אווירה של ניקיון ואחריות אישית, כל העובדים יקפידו לנקות אחריהם קפה שנשפך, שאריות נייר מתוך המגרסה ובוץ שנדבק אל הנעליים בעונת החורף. 

כל משרד קטן זקוק לציוד ניקיון בסיסי זמין בכל רגע. בין אם אתם נעזרים בשירות של חברת ניקיון ובין אם אתם מנקים בעצמם את המשרד, כדאי שיהיה לכם ארון עם ציוד ניקיון שימושי. הארון יכלול מטליות ניקוי, חומרי חיטוי, מטאטא, מגב, סמרטוט רצפה, חומר לניקוי זגוגיות, כפפות. אם יש לכם שטיחים כדאי לכלול בארון ציוד הניקיון גם שואב אבק רובוטי לשאיבה מהירה של בוץ שמגיע עם הנעליים בחורף. כאשר נערכים נכון קל לשמור על משרד נקי וסביבת עבודה בריאה.