fbpx
לרכישה 0

המברשת האיכותית ביותר לשואב בלתי מנוצח

כאשר משלבים בין שואב אבק רובוטי לבין מברשת איכותית וגדולה, תוצאת הניקיון היא מושלמת. שואב האבק הרובוטי של ניטו בין כל שאר המאפיינים המעולים שיש לו, מכיל בתוכו את המברשת הארוכה והאיכותית ביותר המשפיעה ישירות על תוצאת הניקיון של המשטחים השונים בין אם זה בבית, במשרד או בכל חלל אחר שתשתמשו בניטו על מנת לנקות אותו. על מנת להשאיר את הבית שלנו מאוורר, בדרך כלל כאשר נצא בבוקר נשאיר את החלונות פתוחים. חלונות פתוחים יכניסו הביתה אבק וסוגים שונים של לכלוך אך אין מה לעשות, בית צריך להיות מאוורר. עם השואב הרובוטי מבית ניטו, הבעיה הזו היא כבר לא בעיה ממשית. כאשר ניטו ינקה לכם את הבית לא תצטרכו לשוב אל בית מלא אבק אלא אל בית נקי. בשורות הבאות אפרט על אחד המאפיינים של ניטו המאפשר לו להתמודד עם כל הסוגים הכי קשים של הלכלוך.

שלום לאבק ולא להתראות

אחד המאפיינים ההופכים את ניטו להיות שואב רובוטי מוצלח ביותר הוא אורך המברשת שלו המאפשר לו להגיע אל כל החלקים השונים ברחבי הבית ומעניק עוד יתרונות נוספים שאף שואב רובוטי אחר אינו מסוגל להתחרות בהם.

צורת ה-D שבה מעוצב ניטו מאפשר מקום למברשת ארוכה וגדולה במיוחד המגיעה אל כל הפינות בבית
אורך המברשת של ניטו גדולה ב-50 אחוז מכל המברשות של שואבי האבק הרובוטיים המתחרים
המברשת של ניטו יכולה להתמודד עם סוגי הלכלוך השונים ואף מנקה אבק שנדבק לרצפה
המברשת עשויה אלומיניום המחזיק מעמד תקופות ארוכות והלהבים עשויים סיליקון איכותי
לניטו מברשת צד המשלימה את עבודת הניקיון של המברשת הראשית הנמצאת בחזית השואב

המברשת של ניטו כל כך איכותית שאף סוג של לכלוך אינו יכול להביס אותה. להבי המברשת חובטים בלכלוך בחזקה ומאלצים אותו לצאת. מיכל האיסוף גדול מספיק על מנת להכל כמויות גדולות של לכלוך לאורך הניקיון כולו ללא הצורך בריקון המיכל. כיוון שניטו מעוצב בצורת האות D הוא מסוגל להיצמד כמעט באופן מלא לכל הפינות והפנלים בבית ובשילוב עם המברשת הארוכה והחזקה  הם מנקים באופן יסודי ביותר.

אין עוד שואב כזה

אחד הדברים הנפלאים שלא קיימים בשואבי אבק רובוטיים מתחרים הוא האפליקציה של השואב של ניטו. בעזרת המכשיר הסלולרי שלכם תוכלו להפעיל את ניטו וממש להגיע הביתה כבר לאחר שסיים את פעולת הניקיון. ניטו הוא השואב היחיד שלא תצטרכו לעבור אחריו ולוודא שאכן ניקה בצורה יסודית כיוון שאינו מפספס משטחים ועצמת השאיבה המשולבת עם המברשת הארוכה והאיכותית מעניקים חווית ניקיון איכותית ויוצאת דופן. עם שואב האבק הרובוטי של ניטו, תוכלו להשאיר את חלונות הבית פתוחים ללא חשש מאבק שיצטבר כי תוכלו להפעיל אותו לפני שתצאו לכיוון הבית וכך תגיעו לבית נקי. כאשר יהיה לכם שואב אבק רובוטי מבית ניטו, לעולם לא תרצו להחליפו.