fbpx
לרכישה 0

האם שואב רובוטי מתאים לניקוי שטיחים

כמה פעמים חשבתם ששאבתם את השטיח ומאוחר יותר גיליתם ששואב האבק שלכם פשוט לא הצליח לשאוב את כל הלכלוך והאבק שנמצא עליו? ובכן, אם אתם מעוניינים לרכוש שואב אבק רובוטי חדש שיהיה יעיל עבור שאיבת השטיחים בדיוק כפי שיהיה יעיל עבור שאיבת כל סוגי הלכלוך מהמשטחים השונים בבית, אין זה משנה אם זוהי קרמיקה, פרקט או שיש, שואב האבק הרובוטי מבית ניטו הוא השואב היחיד שיכול לספק את הסחורה כראוי. לא כל השואבים הרובוטיים מתוכננים כך שיצליחו להתמודד עם כל סוגי המשטחים השונים. ישנם בתים עם המון סוגי משטחים שונים ומן הסתם אנשי הבית לא ירכשו שואב אבק מיוחד עבור כל סוג משטח ספציפי, אין זה הגיוני. השואב של ניטו תוכנן כך שיוכל להתמודד על כל סוגי המשטחים השונים ללא יוצא מן הכלל. על מנת להצליח במשימתו הוא מוכרח להיות בעל מאפיינים שיאפשרו לו לעשות זאת ועליהם ארחיב בשורות הבאות.

איך ניטו שונה משואבים מתחרים

שואב אבק רובוט קיים בשוק כבר מספר שנים וישנם לא מעט סוגים. ניטו זכה בתואר השואב הרובוטי החזק והחכם ביותר כי מעניק תוצאת ניקיון שבלתי אפשרי לנצח אותה.

ניטו מתחרה
מברשת מברשת משולבת גדולה ארוכה פי-2 קטנה וקצרה שמפספסת חלקים ממשטחי הבית השונים
מיכל איסוף גדול מאוד ואינו זקוק לריקון במהלך פעולת ניקיון אינו מספיק לפעולת ניקיון שלמה, זקוק לריקון אחרת נתקע
טכנולוגיה טכנולוגיית ה- "SPINFLOW"חזקה פי חמש מהמתחרה ומאפשרת שאיבה עוצמתית במיוחד שמתמודדת עם כל סוגי הלכלוך עצמת שאיבה נמוכה שאינה יכולה להתמודד עם סוגים שונים של לכלוך

 

לשואב האבק של ניטו יש את היכולת לשאוב את כל סוגי הלכלוך השונים. אין זה משנה אם אלו השערות של בעלי החיים בבית שלנו או אבק שנדבק אל הרצפה. ניטו מצליח להבדיל בין סוגי משטחים שונים ולהתאים את עצמת השאיבה אל המשטח עליו הוא נמצא ואותו הוא מנקה. ניטו אינו נתקע כיוון שמיכל האיסוף שלו מצליח להכיל כמות גדולה מאוד של לכלוך ומספיק ליותר מפעולת ניקיון בודדת. כאשר מוציאים את מיכל איסוף האשפה על מנת לרוקן אותו, ניתן לעשות זאת בקלות על ידי שליפת המיכל ולעשות זאת ללא מגע עם הלכלוך שנאסף.

יתרונות נוספים לניטו

לא לחינם קיבל שואב האבק של ניטו את תואר השואב המוצלח ביותר. ניטו מעוצב כך שיצליח להגיע אל כל חלקי הבית וינקה אותו ביסודיות. ניטו מחשב את מסלול הניקיון טרם מתחיל את הפעולה ומתכנן כך שיעשה זאת במסלול הקצר והמהיר ביותר. ניטו אינו נתקע בחפצים כיוון שיודע היכן הם נמצאים מבעוד מועד הודות לטכנולוגיית מיפוי הלייזר המותקנת בו. אם ברצונכם לרכוש שואב רובוטי שאינו מצריך את המעקב שלכם ועושה הכל בעצמו וכמובן באופן יסודי, ניטו הוא השואב עבורכם.