fbpx
לרכישה 0

בית מתוחזק – כמה זה קשה?

לפי כוחות הבלייה הטבעיים – צריך להשקיע אנרגיה רק כדי לשמור על המצב הקיים. כלומר כדי שהבית ישמר נקי – נדרש מאיתנו כל הזמן לסדר ולנקות אותו בייחוד אם בני הבית שוהים בו, נכנסים ויוצאים ו…חיים. כל היום אנחנו מטאטים שוטפים ומבריקים את הרצפה. אוכל שמתפזר או אבק שמסתתר מתחת לספה . כמה אפשר לנקות ולשטוף? כמויות הלכלוך לא אמיתיות. לכלוך, אבק, שערות של בעלי חיים…הפתרון לכך הוא המכשיר החשמלי הקטן אבל היעיל – שואב האבק הרובוטי.

הרבה אנשים מתלבטים אם לרכוש שואב אבק רובוטי בנוסף לשואב הרגיל בביתם. מה זה בכלל שואב אבק רובוטי? האם באמת הוא שווה את המחיר ? איך הוא עובד? ננסה לענות על השאלות האלה בהמשך.

שואב אבק רובוטי? מה זה בכלל?

שואב אבק רובוטי הינו מכשיר חשמלי נטען שמנקה בשיטתיות נבחרת איזורים נרחבים. צורתו כדיסקית שטוחה שיוכל להיכנס מתחת לרהיטים בבית .הוא נע בעצמו ובאמצעות חיישנים מיוחדים הוא מכוון את דרכו, ובדרך מפעיל מספר שיטות לשאיבת הלכלוך. הוא בעל מערכת טעינה בבסיסו שאליה יחזור בסיום הניקוי, תלוי בתכנות שלו.

מדוע לרכוש שואב אבק רובוטי בנוסף לזה שיש לי? שואב אבק רובוטי הוא המצאה מדהימה ! ניתן להפעיל אותו על פי טיימר בשעות שונות ואפילו כשאינכם בבית ( אפילו עדיף) הוא עובר ביסודיות ושואב את הרצפה שלכם. מנקה אותה באופן יסודי מאבק, גרגירים, לכלוך ושערות בעלי חיים, אם יש לכם. לא תאמינו כמה לכלוך הוא אוסף! גם רצפה שנראית נקייה היא רחוקה מלהיות כזאת. השואב נכנס מתחת לספה, מתחת לרהיטים ובין הכסאות. גודלו הקטן מחד וגובהו הנמוך מאידך גורמים לו להגיע אל כל הפינות ולחסוך לכם הזזת רהיטים. הוא ינוע בחופשיות וינקה את הרצפה תוך שהוא אוסף אל מיכל הניקוי שלו. ניתן להפעיל אותו על בסיס יומיומי כאשר אתם מגיעים הביתה – הרצפה תהיה נקייה מאבק ומוכנה לשטיפה, אם תרצו להשלים את פעולת הניקוי.

האם הוא שווה את המחיר? הרבה אנשים נוטים לרכוש מכשירי חשמל מיותרים בביתם. רוכשים ומאחסנים. לא תעשו זאת עם שואב האבק הרובוטי שלכם. הוא יהיה עוזרכם הנאמן ובשימוש יומיומי וטיפול נכון תהנו משאיבת אבק בכל הבית. לא תאמינו איך הסתדרתם בלעדיו!

האם הוא שווה את המחיר?

ישנן מספר חברות המחזיקות שואבים רובוטיים. היום ניתן למצוא שואבים גם במגוון מחירים אך אם אתם רוצים איכות שתחזיק מעמד לאורך זמן ושירות צמוד כדאי לבחור בחברה מוכרת שתתן לכם מענה, שירות ועזרה במקרים של תקלה. כמובן שלכל שואב יש מאפינים שונים וכדאי לראות מה הצרכים שלכם כמשפחה כמו גודל הבית, המצאות שטיחים, האם יש לכם בעלי חיים ושיטות העבודה של המכשיר. יש שאפילו עוצמת הרעש של המכשיר מהווה שיקול בבחירתו. כדאי לכם לקרוא ולהתעניין באינטרנט לגבי השואבים השונים ולשאול חברים שרכשו מכשירים כאלה לגבי שביעות רצונם על מנת לקבל החלטה נכונה. קצת שיעורי בית יעזרו כאן . בכל מקרה כל השואבים די דומים במכניקה שלהם.

איך הוא עובד?

למכשירים שונים יש מערכות שונות אבל רובם  די דומים. לכולם מערכת עגינה לטעינה, מערכת עיניות שמסייעות למכשיר לנווט את דרכו, מערכת מברשות ומיכל לאיסוף אשפה. את המיכל שולפים לאחר השימוש ומרוקנים. השואב יחזור לעמדתו וימתין לפעולה הבאה. לחלק מן המכשירים שלט שיכול להפעיל/ להחזיר לבסיס את השואב. שואב האבק יכול לעלות על רוב השטיחים ויש לו מנגנון למניעת נפילה במדרגות.