fbpx
לרכישה 0

איך תוכלו להבריק את הבית בשעתיים?

אולי זאת נראית לכם משימה בלתי אפשרית, אבל כן אתם בהחלט יכולים לנקות את הבית שלכם תוך שעתיים ואפילו פחות. איך תעשו זאת? אנחנו מזמינים אתכם להמשיך בקריאה…

ניקיון חדרי השינה

יש להשליך פסולת מיותרת ולהחליף את המצעים המלוכלכים ולהשליכם לסל הכביסה (אגב, מצעים מומלץ להחליף פעם בשבוע). על מנת להסיר אבק, יש להשתמש במטלית מיקרופייבר יבשה.
עליכם לנגב את הרהיטים עם המטלית בכיוון השעון. אם יש לכם שטיח בחדר השינה, מומלץ להכין את השואב ולהתחיל בשאיבתו. 

ניקיון המקלחת

באמצעות תרסיס מיוחד לניקוי חדר האמבטיה, רססו את אזור הכיור, המקלחון והאמבטיה. השרו למשך מספר דקות ולאחר מכן נגבו במטלית. בזמן שאתם ממתינים שהתרסיס יתחיל לפעול, תוכלו לטבול את מברשת האסלה בחומר מתאים כמו סודה לשתייה וכך לנקות את האסלה. את השאריות של החומר, תוכלו לנקות באמצעות מטלית נקייה. במידה ויש כתמים קשים בכיור, תוכלו להשתמש במברשת שיניים ולהסיר אותם. את הראי שיש לכם בחדר האמבטיה, תוכלו גם לנקות עם תרסיס לניקוי זכוכית ולאחר מכן לנגב עם מטלית יבשה. את הרצפה תוכלו לנגב עם מטלית מיקרופייבר לחה.

ניקיון המטבח

אם יש לכם מדיח כלים, פעולת הניקוי תעשה כמובן על ידי המדיח. אם אין ברשותכם מדיח, תוכלו לקצר את פעולת הייבוש של הכלים וזאת באמצעות שימוש במעמד לייבוש כלים. כך יהיה אפשר לחסוך את הזמן הניגוב. אם יש פריטים על השיש, תוכלו להכניס אותם למגירות וכך לצור תחושה נעימה ומאורגנת יותר במטבח. כמו כן, אם יש כתמים על התנור, תוכלו לקרצף אותם עם סקוץ' ולאחר מכן לנגב עם מטלית לחה. עשו כך גם עם הכיריים. השלימו את ניקיון הרצפה עם מטלית לחה. 

ניקיון הסלון

ארגנו את הסלון ונקו אבק מהחלונות וכמובן מהרהיטים. במידה ויש לכם שטיח בסלון, זה הזמן לנער ולשאוב אותו. כמו כן, אפשר גם להשתמש בשואב אבק רובוטי על מנת לשאוב לכלוך מהספות. השלימו את ניקיון החלונות עם תרסיס לחלונות ולאחר מכן נגבו באמצעות מטלית יבשה. 

מטפסים על סולם בשביל לנקות? מומלץ שתיישמו את הכללים הבאים

לפני שאתם משתמשים בסולם, וודאו שהוא תקין והציבו אותו על בסיס מאוזן ולא חלק.
אחזו בסולם במשך כל העבודה וכמו כן טפסו ורדו ממנו כאשר הפנים שלכם מופנות אל הסולם. 

שכחתם לרכוש חומרי ניקוי? תוכלו להיעזר גם בחומרי ניקוי טבעיים

אתם לא חייבים לרוץ לסופר לקנות חומרי ניקוי, שכן ברוב המקרים תוכלו להיעזר בחומרים שיש לכם כבר בבית. להלן הטיפים שלנו:

-על מנת להסיר שומנים שנדבקו לסירים ומחבתות, אפשר להיעזר במלח גס ובמים רותחים.

-על מנת לנקות את הכיור והצנרת, אפשר להסיר סודה לשתייה עם מים רותחים ולשפוך ישירות לכיור.

-על מנת להסיר אבנית שהצטברה בתחתית האסלה, אפשר לשפוך לתוך האסלה חומץ 5%. 

המאמר בשיתוף חברת ניקיון בפתח תקווה – חברת סמארט קלין.