fbpx
לרכישה 0

איך לגדל בבית חיית מחמד בכיף בלי לכלוך ושערות

לגדל כלב או חתול בבית יכול להיות תענוג אמיתי… אבל אין ספק שגם עבור אוהבי החיות הגדולים ביותר – הלכלוך והשערות הם מטרד רציני.

ומאותה סיבה בדיוק, מחליטים הרבה אנשים שלא לאמץ חיית מחמד מלכתחילה ובכלל לחסוך לעצמם את כל הבלגן.
אז איך בכל זאת תוכלו לאמץ חיה או לגדל כלב או חתול מבלי שהשערות ירדפו אחריכם לכל מקום בבית?

שואב אבק רובוטי איכותי, בעל מערכת שאיבה עוצמתית, יאפשר לכם את התענוג ויחסוך לכם את המטרד. הרובוט ישאב בצורה מושלמת את שערות חיית המחמד שלכם מהרצפה, מהשטיחים – גם מהפינות ומתחת לספות ולארונות (כמובן, אם תבחרו ברובוט שואב האבק הנכון.

ואם אתם חושבים לעצמכם “הרי ברגע שהרובוט סיים….הכלב ממשיך להשיר שיער” – אתם צודקים… ולכן, תוכלו לתכנת את הרובוט שלכם לניקיון יומי (או אפילו פעמיים ביום) בשעה שתבחרו – גם אם אתם בכלל לא בבית.

ואם ביום בהיר אחד פיתחתם אלרגיה לכלב או לחתול שלכם – אל תיפרדו מהם עדיין לשלום. רובוט שואב אבק עוצמתי – יכול לפתור לכם את הבעיה ולאפשר לכם חיים שלווים, בריאים ונטולי אלרגיה – יחד עם בעל החיים שלכם.

על מה חשוב שתקפידו?

  • חשוב לדאוג שהרובוט שלכם מומחה בניקוי שיער בעלי חיים (כן, כן…יש מומחיות כזו) ושהוא בעל מברשת ייחודית דוחת שיער.
  • חשוב לבחור רובוט בעל מערכת ניווט מונחית לייזר – בעזרתה לא יתנגש הרובוט בחיית המחמד שלכם, או ברהיטים ובחפצים בבית – אלא ינקה סביבה, מבלי לגעת בה!
  • חשוב שניקוי הרובוט שואב אבק שלכם יהיה קל ופשוט – בלי שתצטרכו להיאבק בשערות החיה שלכם (לא נעים!) כשאתם מכינים אותו לניקיון הבא.
  • חשוב שלרובוט שואב האבק שלכם תהיה עוצמת שאיבה מרבית בעזרתה הוא ינקה את השטיחים משערות שנשרו (מלאכה לא פשוטה).
  • והכי חשוב! שלרובוט שלכם תהיה יכולת כיסוי מלאה וכך הוא יעלים שערות ולכלוך – כי כמו שאתם יודעים – לכלוך ובמיוחד שערות – נודדים ממקום למקום. ואם הרובוט שבחרתם לא ינקה טוב במקומכם, זה כאילו שלא עשיתם שום דבר!