fbpx
לרכישה 0

איך אורך המברשת משפיעה על איכות הניקוי?

למברשת של שואב האבק הרובוטי תפקיד חשוב ביותר. המברשת בעצם מכתיבה את איכות הניקיון של הרצפה. למה אני מתכוונת שאני מציינת את איכות הניקיון? ובכן, המברשת של שואב האבק הרובוטי צריכה להיות גדולה וארוכה מספיק על מנת להגיע לכל הפינות בבית. הכל בעצם מתחיל בעיצוב הצורניות של השואב הרובוטי. השואב אמור להיות מעוצב בהתאם, כך שמברשת ארוכה תוכל להיות מותקנת בגוף השואב הרובוטי. אורך המברשת מעניק יתרון עצום ומאפשר לרובוט ניקיון יסודי המוודא שכל פינות הבית והפנלים קיבלו התייחסות מהרובוט השואב. העובדה ששואב האבק של ניטו מיוצר בצורת האות D מאפשר למברשת של השואב לנקות בצורה מושלמת כך שאין סיכוי שיהיה אזור שנשאר ללא התייחסות. המברשת של שואב האבק הרובוטי של ניטו מכילה מברשת משולבת.

ממה מורכבת מברשת משולבת ומה תפקידה

בניגוד לשואבי אבק מתחרים, אורך המברשת בשואב האבק הרובוטי של ניטו הוא יוצא דופן. המברשת של ניטו תוכננה ויוצרה במיוחד על מנת להתגבר על אזורי לכלוך שקשה להגיע אליהם. למברשת של ניטו מאפיינים יוצאי דופן ויתרונות רבים העולים על מתחריה.

  1. גודל – המברשת של שואב האבק של ניטו מורכבת ממברשת ראשית הגדולה ב-50 אחוז מהמברשות של שואבי האבק המתחרים. אורך המברשת מגיע עד לכ-10 מ"מ מצד הרובוט מה שאומר שכמעט ואין רווח בין הקיר לשואב הרובוטי. המברשת המתחרה מגיעה עד לכ-200 מ"מ מהקיר בחזית השואב ולכ-98 מ"מ בצידי הרובוט. רק השואב של ניטו מסוגל להיצמד ולהגיע לכל פינות הבית ולאפשר ניקיון מלא.
  2. מברשת צד – לניטו מברשת צד שמשלימה את העבודה יחד עם הצמדות השואב הרובוטי אל פינות החדר והקירות.
  3. חומר – המברשת של ניטו עשויה מחומר האלומיניום ומשולבת יחד עם להבי סיליקון. חומרים אלו אינם מצריכים תחזוקה שוטפת ומחזיקים זמן רב.
  4. פעולת הניקוי – המברשת של השואב האבק הרובוטי של ניטו בעצם חובטת בלכלוך בזמן הניקיון, גורמת לו לצאת ומה שמשלים את הפעולה הוא מנגנון השואב עצמו.
  5. המברשת היא בעלת תכנון ייחודי, מברשת ספירלית שמרימה יותר לכלוך, משחררת בקלות אבק שנדבק לרצפה ושואבת בקלות שערות של בעלי חיים.

המברשת שמשאירה אבק למתחריה

למה בעצם זקוק שואב אבק רובוטי מצוין? התשובה היא כמובן, למברשת איכותית שתאפשר ניקיון יסודי. אורך המברשת של ניטו מאפשר לרובוט להתעלות בכמה רמות מעל שואבים מתחרים. שואבים רובוטים אחרים מתקשים להגיע אל פינות החדרים בגלל צורתם הכללית ומפני שהמברשת המותקנת בהם אינה מאפשרת להגיע לכל אזורי הלכלוך. בנוסף, המברשת של ניטו אינה מצריכה כמעט תחזוקה שוטפת ואם בכל זאת ברצונכם לנקות את המברשת, אז היא נשלפת בקלות יתרה ובאותה קלות מוחזרת אל מקומה. אם אתם רוצים שואב אבק רובוטי בעל יכולות יוצאות דופן המעניק תוצאה ללא רבב, ניטו הוא השואב הנכון עבורכם. ניטו מאגד את כל הפונקציות הדרושות ליצירת שואב אבק רובוטי מושלם והכל מתחיל בעיצוב ואורך המברשת.