fbpx
לרכישה 0

איזו טכנולוגיה היא הטובה ביותר במיפוי החדר?

מהי בעצם טכנולוגיית מיפוי של שואב אבק רובוטי ומדוע היא מחזיקה בתפקיד מפתח בתפקוד השואב הרובוטי. שואב האבק הרובוטי הומצא עבור מטרה אחת והיא, לסייע ולהחליף אותנו בניקיון רצפת הבית. כאשר הבית נשאב ומנוקה על ידי רובוט, חייבת להיות מערכת המייצרת לרובוט נתיב מותאם על מנת שיוכל להתמודד עם המכשולים בדרכו ובנוסף, שהרובוט לא יחזור שנית על אזורים שעברו ניקוי קודם לכן. ישנן טכנולוגיות מיפוי שונות וביניהן טכנולוגיה העובדת בעזרת אלגוריתם מסוים בשילוב עם החיישנים המותקנים בתוך הרובוט, הטכנולוגיה מאפשרת לשואב האבק הרובוטי לנווט את דרכו בחלל תוך כדי התקדמות. קיימת טכנולוגיה הרבה יותר יעילה ומתקדמת הפועלת בשיטת  מיפוי הלייזר החדישה הנמצאת בשואבי האבק של ניטו. בטכנולוגיות אחרות המוטמעות בשואבים אחרים, שואב האבק הרובוטי מחשב ומנווט את דרכו תוך כדי תנועה ולכן מבזבז זמן מיותר דבר המאט את קצב עבודתו. בטכנולוגיית מיפוי הלייזר של ניטו, עיבוד הנתונים  מתבצע עם כניסתו לחדר לשם יצירת מיפוי וקביעת נתיב תנועה בפעם אחת ובכך משפר את זמן הניקוי באופן משמעותי עד פי 4 מהמתחרים.

כך עובדת טכנולוגית מיפוי הלייזר החדשנית של ניטו

סדר הפעולות של מערכת מיפוי הלייזר –

  1. סריקה – ניטו סורק את החדר על ידי קרני הלייזר המותקנות בתוכו.
  2. ניתוח נתונים – ניטו מבצע ניתוח של נתוני החדר, היכן נמצאים פתחים ודלתות והיכן מונחים אובייקטים שונים בחדר.
  3. חישוב מסלול – לאחר ניתוח הנתונים, ניטו מעבד את המידע ומחשב את מסלול הניקיון היעיל והזריז ביותר.
  4. ניקיון – לאחר שהמסלול מוכן, ניטו מתחיל בפעולת הניקיון הנעשית בשיטת השתי וערב. ניטו מנקה בקווים ישרים לאורך החדר ולאחר מכן עובר למסלול הרוחבי ומשלים את העבודה.

מה מבדיל את ניטו משואבי אבק רובוטיים אחרים

טכנולוגית מיפוי הלייזר מעניקה לניטו יתרונות מובהקים על מתחריו וכך הרוויח את תואר שואב האבק הרובוטי המנצח!

  • ניטו מבצע את פעולת הניקיון בזמן מהיר פי ארבע מן המתחרה השואב כיוון שמבצע ניתוח נתונים טרם תחילת תהליך הניקיון.
  • ניטו אינו נתקע ופוגע באובייקטים המונחים בחדר, הוא מנקה ושואב סביבם כיוון שמזהה את האובייקטים בטרם הגיע אליהם.
  • ניטו מנקה את הבית בשיטה מתודית ויעילה, כל פעם מנקה חדר אחד ואינו עובר לחדר השני עד שהשלים את פעולת הניקיון בחדר שנמצא.
  • ניטו יודע לנתב את עצמו באופן אוטומטי לאזור העגינה ולהטעין את עצמו מחדש במידה ונגמרה הסוללה. ברגע שיטען שוב, יחזור לנקודה ממנה הפסיק וימשיך לנקות עד שישלים את הפעולה.

אם ברצונכם לקנות שואב אבק רובוטי שיעשה עבורכם את עבודת השאיבה וניקיון הבית בצורה יסודית, איכותית ומושלמת, אין ספק שניטו הוא שואב האבק הרובוטי המומלץ ביותר. שואב יעיל, חסכוני וזריז שאינכם צריכים לתחזק ולתפעל כלל, הוא עושה את כל העבודה בעצמו. פטנט טכנולוגית מיפוי הלייזר החדשנית של ניטו, היא זו שעושה את כל ההבדל בין שואב רובוטי המנקה את החלל בשיטה רנדומלית ומשאיר אזורים מלוכלכים, לבין ניטו שסורק ומנקה את החדר עד לקבלת תוצאה מושלמת!